3 תשובות
זה קורה בגלל שהאיילינר לא מתייבש מספיק מהר, וברגע שאת פותחת את העין חומר עובר לחלק העליון של העפעף.
יש כמה דרכים לפתור את זה, תנסי לראות מה הכי מתאים לך:
1. לחכות עם עיניים עצומות חצי דקה בערך עד שהאיילינר יתייבש
2. לעבוד עם פחות חומר
3. לספוג בעדינות את השאריות עם חתיכה של טישו
4. להשתמש באיילינר אחר של חברה אחרת
יש כמה דרכים לפתור את זה, תנסי לראות מה הכי מתאים לך:
1. לחכות עם עיניים עצומות חצי דקה בערך עד שהאיילינר יתייבש
2. לעבוד עם פחות חומר
3. לספוג בעדינות את השאריות עם חתיכה של טישו
4. להשתמש באיילינר אחר של חברה אחרת
שואל השאלה:
זה של אי מקיאג'. הוא נדבר לאחר זמן, דווקא על הזמן שאני שמה אותו הוא יציב.. אבל אחרי כמה זמן או נדדבר לעפעף.
זה של אי מקיאג'. הוא נדבר לאחר זמן, דווקא על הזמן שאני שמה אותו הוא יציב.. אבל אחרי כמה זמן או נדדבר לעפעף.
אנונימי
אם זה קורה אחרי כמה זמן כנראה שהוא לא מספיק עמיד, יכול להיות שבגלל החום וההזעה הוא מתחיל לזוז ולהימרח. אם זה המצב את יכולה לנסות שני דברים:
1. ממש אחרי שאת מורחת אותו לקחת מברשת קטנה ולעבור בעדינות עם צללית שחורה, ממש מעל הקו. זה יעזור לקבע את האייליינר.
2. אם זה לא עוזר, כנראה שאין ברירה אלא להחליף את האייליינר למשהו אחר, כי זה שיש לך פשוט לא עמיד עליך
1. ממש אחרי שאת מורחת אותו לקחת מברשת קטנה ולעבור בעדינות עם צללית שחורה, ממש מעל הקו. זה יעזור לקבע את האייליינר.
2. אם זה לא עוזר, כנראה שאין ברירה אלא להחליף את האייליינר למשהו אחר, כי זה שיש לך פשוט לא עמיד עליך
באותו הנושא: