4 תשובות
לפי דעתי הם טובים
תכנסי באתר מתגייסים לתפקיד ספציפי שאת רוצה

ותראי אם זה מתאים לפי הנתונים שלך
שואל השאלה:
אני רוצה להיות בתותחנים ביחידת איכון
אנונימית
היית היום?
אנונימית
זה סבבה לגמרי
זה תלוי במה בא לך לעסוק בצבא
אם בא לך הדרכה אז 2 זה נמוך והסיכויים נמוכים
כאילו זה יחסי