7 תשובות
הינני מצדדת בצד בת דודתך, ומאמינה כי חתיכות ישרות מדי של נייר, עלולות לבלבל אנשים, וליצור אי נעימויות.
שואל השאלה:
!close the goddamn door, זה שזה יכול לבלבל אני עוד יכול להבין (למרות שזה מוזר שחתיכות שמונחות בפח יכולות לבלבל, כי למה הן בכלל בפח, אלא אם כן הניחו אותן בצד בטרם זרקו אותן לפח. דבר נוסף - אם היה צורך בקרעים האלה - למה שהדף יהיה קרוע באמצע של מילים, לדומגא? אבל בכל אופן אולו יש בזה משהו), אבל למה שזה יצור אי נעימות? מה יעשו עם הקרעים האלה?
נ.ב. לא פוסל את הדעה שלך - סתם שואל, כי מעניין אותי למה היא אמרה ככה.
!close the goddamn door, זה שזה יכול לבלבל אני עוד יכול להבין (למרות שזה מוזר שחתיכות שמונחות בפח יכולות לבלבל, כי למה הן בכלל בפח, אלא אם כן הניחו אותן בצד בטרם זרקו אותן לפח. דבר נוסף - אם היה צורך בקרעים האלה - למה שהדף יהיה קרוע באמצע של מילים, לדומגא? אבל בכל אופן אולו יש בזה משהו), אבל למה שזה יצור אי נעימות? מה יעשו עם הקרעים האלה?
נ.ב. לא פוסל את הדעה שלך - סתם שואל, כי מעניין אותי למה היא אמרה ככה.
אנונימי
שואל השאלה:
ברני סטינסון צופה בך, למה את מתכוונת?
ברני סטינסון צופה בך, למה את מתכוונת?
אנונימי
דמיין לעצמך סיטואציה, הינך מתקרב לפח לזרוק דבר מה, ולפתע, אתה רואה חתיכות דף ישרות, וישר אתה חושב לעצמך, האם הדבר חשוב? מי הבעלים של חתיכות נייר אלו? האם הן שם בכוונה או שמע מישהו מחפש אחריהן?
במקום לייצר דאגות מיותרות, יש לקרוע אותן בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים
במקום לייצר דאגות מיותרות, יש לקרוע אותן בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים
שואל השאלה:
!close the goddamn door, הבנתי. את מדברת על המקרה שבו קורע הנייר ישר שכח שהוא משום מה בעצמו קרע את הדף הזה. זה מקרה מאוד מעניין. האם מחלת השכחה לטווח כה קשר כל כך מצויה שצריך לחשוש לזה? אם מדובר באדם כזה - מסכים עם התשובה שלך והייתי מייעץ לו לקרוע כמו שאמרת.
!close the goddamn door, הבנתי. את מדברת על המקרה שבו קורע הנייר ישר שכח שהוא משום מה בעצמו קרע את הדף הזה. זה מקרה מאוד מעניין. האם מחלת השכחה לטווח כה קשר כל כך מצויה שצריך לחשוש לזה? אם מדובר באדם כזה - מסכים עם התשובה שלך והייתי מייעץ לו לקרוע כמו שאמרת.
אנונימי
שואל השאלה:
אני אספר לך משהו שראיתי בכיתה ו (אחרי שכתבת לי מה שכתבת, בערב חשבתי על זה ונזכרתי בזה). אני ישבתי בשולחן קרוב לילדה מסוימת ולפתע התחלתי להסתכל מה שהיא עושה. רק אחרי שנגמר השיעור הבנתי שהיא סה"כ התכוונה לקרוע את אותו הדף, אלא שהייתה לה סיבה לעשות את זה בצורה אלגנטית על מנת שלא לקרוע את הדף לעיני בכולם באמצע השיעור בשביל לא למשוך תשומת לב. בקיצור, זה היה ככה: היא לקחה את הדף וקפךה אותו בדיוק באמצע בצורה ממש ישרה. אחר כך היא הניחה אותו של השולחן (יד השמאלית לוחצת על הדף ויד הימנית חותכת לפי הקיפל לעט ובעינות) והחליטה לחתוך אותו (כמו שכתבתי בסוגריים) לפי הקיפול - לאט ובעדינות. אחרי שסוף הסוף היא חתכה את הדף לשני חצאים - היא חתכה גם אותם (באותה דרך) לחצאים (כל חצי דף בנפרד). כך היא עשתה כמה פעמים (בסוף הפיסות לא היו ממש קטנות). אני הייתי סבור שהיא חותכת (כן, חותכת ולא קורעת) את הדף לפיסות על מנת להשתמש בהן (לכתוב משהו) ויש לה צורך בפיסות נייר נפרדות. מה גם שהיא הניחה כל פיסה בנפרד (אחת ליד השנייה). מה שהיא תמוה לי, למה היא לקחה דף שכתוב עליו דברים ולא לקחה דך חדש ונקי וגם שלא ראיתי מישהו אחר עושה את זה גם. רציתי להתעניין במה היא עושה ולמה (הייתי עולה חדש ולא ידעתי עברית טוב, אז לא יכולתי לדבר יותר מדי וחשבתי שלא הבנתי שזה זה מה שצריך לעשות. אני באותו זמן הייתי פטור מרוב השיעורים, חוץ מחשבון ואנגלית.גם הבנתי שלדבר איתה באמצע השיעור לא שייך). בין לבין נגמר השיעור (כנראה שהיא החחילה לחתוך את הדף 10 לפני סוף השיעור או קצת יותר) ואני רואה משהו מפתיע: היא אספה את כל הפיסות בידיה, הקדמתה לכיוון הפח, נשפה עליהן והשליכה אותן לתוך הפח. הייתי מופתע ומאוכזב (כי חשבתי שהיא הולכת לעשות עם הפסיות משהו מעניין). מה דעתך על הסיפור?
אני אספר לך משהו שראיתי בכיתה ו (אחרי שכתבת לי מה שכתבת, בערב חשבתי על זה ונזכרתי בזה). אני ישבתי בשולחן קרוב לילדה מסוימת ולפתע התחלתי להסתכל מה שהיא עושה. רק אחרי שנגמר השיעור הבנתי שהיא סה"כ התכוונה לקרוע את אותו הדף, אלא שהייתה לה סיבה לעשות את זה בצורה אלגנטית על מנת שלא לקרוע את הדף לעיני בכולם באמצע השיעור בשביל לא למשוך תשומת לב. בקיצור, זה היה ככה: היא לקחה את הדף וקפךה אותו בדיוק באמצע בצורה ממש ישרה. אחר כך היא הניחה אותו של השולחן (יד השמאלית לוחצת על הדף ויד הימנית חותכת לפי הקיפל לעט ובעינות) והחליטה לחתוך אותו (כמו שכתבתי בסוגריים) לפי הקיפול - לאט ובעדינות. אחרי שסוף הסוף היא חתכה את הדף לשני חצאים - היא חתכה גם אותם (באותה דרך) לחצאים (כל חצי דף בנפרד). כך היא עשתה כמה פעמים (בסוף הפיסות לא היו ממש קטנות). אני הייתי סבור שהיא חותכת (כן, חותכת ולא קורעת) את הדף לפיסות על מנת להשתמש בהן (לכתוב משהו) ויש לה צורך בפיסות נייר נפרדות. מה גם שהיא הניחה כל פיסה בנפרד (אחת ליד השנייה). מה שהיא תמוה לי, למה היא לקחה דף שכתוב עליו דברים ולא לקחה דך חדש ונקי וגם שלא ראיתי מישהו אחר עושה את זה גם. רציתי להתעניין במה היא עושה ולמה (הייתי עולה חדש ולא ידעתי עברית טוב, אז לא יכולתי לדבר יותר מדי וחשבתי שלא הבנתי שזה זה מה שצריך לעשות. אני באותו זמן הייתי פטור מרוב השיעורים, חוץ מחשבון ואנגלית.גם הבנתי שלדבר איתה באמצע השיעור לא שייך). בין לבין נגמר השיעור (כנראה שהיא החחילה לחתוך את הדף 10 לפני סוף השיעור או קצת יותר) ואני רואה משהו מפתיע: היא אספה את כל הפיסות בידיה, הקדמתה לכיוון הפח, נשפה עליהן והשליכה אותן לתוך הפח. הייתי מופתע ומאוכזב (כי חשבתי שהיא הולכת לעשות עם הפסיות משהו מעניין). מה דעתך על הסיפור?
אנונימי
שואל השאלה:
!close the goddamn door, אם כבר ענית על זה, בא לך לענות לי על הסקר המאלא בנושא הזה?
!close the goddamn door, אם כבר ענית על זה, בא לך לענות לי על הסקר המאלא בנושא הזה?
אנונימי
באותו הנושא: