6 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני בכיתה ח
וואו.
את בכיתה ח' ואת מסיימת באחת וחצי?
נדפקת.
FML
יאוו איזה באסה זה ביום שישי עד אחד וחצי
אני מסיימת ב11:40
אני יודעת שכיתות י"א בבית הספר שלי מסיימות ב1:30, אז את לא היחידה.
FML
אני מסיימת ברבע ל1
אנונימית
וואו אני בכלל לא לומדת חח מסכנה :(