14 תשובות
"הוא לא הרביץ לי אף פעם חוץ מפעם אחת שעיצבנתי אותו"

חחחחחח הרגת. אני לא שופטת אבל למה את עושה את זה לעצמך ?
שואל השאלה:
אני אוהבת אותו אבל
אנונימית
לא לשקר להורים אף פעם!
שואל השאלה:
ומה עושה לעצמי את זה?
אנונימית
אל תשקרי להורים שלך אף פעם הם רק דואגים לך והם הוא הרביץ לך פעם אחת הוא יכול להרביץ לך שוב
נתחיל מזה שההפרש גילאים שלכם הוא גדול
דבר שני עדיף לא לשקר להורים, להלחם על האהבה שלך ולהסביר להורים שלך
אנונימית
לא אמורים להרביץ גם אם עשית משהו שממש עצבן אותו!!!! תיפרדי ממנו ומהר זה מסוכן מאוד!!!
הוא אלים , בלי קשר בכלל שהוא ערבי .הוא הרביץ לך.
שואל השאלה:
זה מוצדק עשיתי משהו שעיצבן אותו אפשר להבין
אנונימית
אלימות מוצדקת רק במקרה של הגנה עצמית .
ממש לא!!!! הוא יכול להרים עלייך את הקול אבל להרביץ זה כבר קו אדום! קחי את זה לתשומת לבך.
לא משנה מה עשית הוא לא צריך להרביץ לך
ספאם נראה לי... אם צדקתי תודי!
שואל השאלה:
זה לא ספאם ולא משנה אני אשן אצלו שבוע הבא. תודנ על העזרה
אנונימית