62 תשובות
לא תיפרד ממנה. זה מעשה כל כך מגעיל ופוגע.
קשה לא לשפוט אותך.
לא, תפסיק. אין כאן מישהו שיגיד לך אחרת.
לא, תפסיק. אין כאן מישהו שיגיד לך אחרת.
שואל השאלה:
בקשתי שלא תשפטו אותי, תהיו כנים כסף זה לא אהבה שלכם? וזה לא ספאם
אני באמת לא יודע מה חעשות דוגרי היא באמת מפנקת אותי והיא אוהבת אותי וטוב לי עם הכסף שלה
בקשתי שלא תשפטו אותי, תהיו כנים כסף זה לא אהבה שלכם? וזה לא ספאם
אני באמת לא יודע מה חעשות דוגרי היא באמת מפנקת אותי והיא אוהבת אותי וטוב לי עם הכסף שלה
אנונימית
זה לא אמיתי מה שיש לכם זה נראה כאילו היא קונה אותך עם הכסף שלה
פשוט תיפרדו..
פשוט תיפרדו..
בוא אני אגיד לך את האמת.. ללא ספק אהבה זה לא כסף. אהבה אמורה להיות הדדית ומהלב.. חוץ מזה אתה ערבי, נצלן ומגעיל אז אין סיבה שיאהבו אותך..
אנונימית
איך אנשים באמת מאמינים לזה יואוו?!
אנונימית
אתה באמת מצפה שמישהו יגיד לך להישאר איתה?
צפוי שזה ספאם, אבל נגיד
תיפרד ממנה.
1/10
צפוי שזה ספאם, אבל נגיד
תיפרד ממנה.
1/10
שואל השאלה:
כי זה אמיתי, אני באמת שואל כי יש לי על זה סוג של נקיפות מצפון
אבל שוב לא אוהב אותה
כי זה אמיתי, אני באמת שואל כי יש לי על זה סוג של נקיפות מצפון
אבל שוב לא אוהב אותה
אנונימית
בטוח מי שכתב את זה שונא ערבים ורוצה להוציא להם שם רע.
זה כתוב בצורה שאי אפשר להזדהות איתה. אם זה לא היה ספאם זה היה כתוב הרבה יותר רציני. זה נראה כאילו עשית פרודיה למישהו.
זה כתוב בצורה שאי אפשר להזדהות איתה. אם זה לא היה ספאם זה היה כתוב הרבה יותר רציני. זה נראה כאילו עשית פרודיה למישהו.
שואל השאלה:
אני ערבי וגאה בעם שלי והלוואי יהיה הסכם שלום
אני ערבי וגאה בעם שלי והלוואי יהיה הסכם שלום
אנונימית
מה הקשר בין הסכם שלום לזה שאתה מנצל את חברה שלך?
לפחות היית עושה את השאלה שלך קצת אמינה.
לפחות היית עושה את השאלה שלך קצת אמינה.
שואל השאלה:
אני גאה במגזר הערבי
כי מישהי כתבה שזה ספאם וזה מישהו שעושה שם רע לערבים וזה לא נכון אני באמת ערבי וזה באמת ישב עלי
אני פשוט נהנה מהכסף שלה תחשבו מה שבאלכם לא מעניין אותי
אני גאה במגזר הערבי
כי מישהי כתבה שזה ספאם וזה מישהו שעושה שם רע לערבים וזה לא נכון אני באמת ערבי וזה באמת ישב עלי
אני פשוט נהנה מהכסף שלה תחשבו מה שבאלכם לא מעניין אותי
אנונימית
לי זה נראה שהיא משלמת לך בשביל שתכלס תיהיה איתה תכלס זה לא נראה או נשמע טוב ואם יש לך עוד כבוד לעצמך פשוט תיפרדו
שואל השאלה:
אני אשקול להפרד ממנה אני כן לוקח לצומת ליבי את הדעה שלכם
אני אשקול להפרד ממנה אני כן לוקח לצומת ליבי את הדעה שלכם
אנונימית
קצת קשה לא לשפוט דבר כזה
המעשה שלך מגעיל. אתה גם שונא יהודיות ועוד מנצל אותן? אתה מגעיל.
תיפרד מימנה ואל תתקרב ליהודיות יותר, לא חסר ערביות בדת שלך. אני מאחלת שזה יקרה גם לך שבת תנצל ותהיה צבועה אליך ולא תאהב אותך בכלל, ואז נראה איך אתה תרגיש,
דוחה. הייתי מקללת אותך אבל לא שווה להוציא על בן אדם כמוך
המעשה שלך מגעיל. אתה גם שונא יהודיות ועוד מנצל אותן? אתה מגעיל.
תיפרד מימנה ואל תתקרב ליהודיות יותר, לא חסר ערביות בדת שלך. אני מאחלת שזה יקרה גם לך שבת תנצל ותהיה צבועה אליך ולא תאהב אותך בכלל, ואז נראה איך אתה תרגיש,
דוחה. הייתי מקללת אותך אבל לא שווה להוציא על בן אדם כמוך
שואל השאלה:
אמרתי שאני אפרד ממנה
אמרתי שאני אפרד ממנה
אנונימית
אם לשניכם הקשר הזה טוב תמשיך להיות איתה
זה לא קשר של אהבה ברור, זה קשר אינטרסנטי, אבל אחד שבו האינטרסים של שניכם באים לידי מימוש
שואל השאלה:
אני אפרד ממנה לא רוצה להיית צבוע
אני אפרד ממנה לא רוצה להיית צבוע
אנונימית
סבבה בחירה שלך
בגלל אנשים כמוך המגזר הערבי הוא איך שהוא היום.
ועל זה נאמר
כהנא צדק.
ועל זה נאמר
כהנא צדק.
גם אם אתה ערבי וגם אם היית יהודי זה לא משנה.
זאת לא אהבה אמיתית ובתכלס אתה רק רוצה אותה בגלל הכסף שלה.
תיפרד ממנה, מגיע לה בן זוג אמיתי שיאהב אותה לא בגלל הכסף שלה.
אגב לכל הבורים, זה שיש ערבים שחמדנים לכסף לא אומר שכל הערבים יהיו בזוגיות רק בגלל כסף.
זאת לא אהבה אמיתית ובתכלס אתה רק רוצה אותה בגלל הכסף שלה.
תיפרד ממנה, מגיע לה בן זוג אמיתי שיאהב אותה לא בגלל הכסף שלה.
אגב לכל הבורים, זה שיש ערבים שחמדנים לכסף לא אומר שכל הערבים יהיו בזוגיות רק בגלל כסף.
שואל השאלה:
אנשים בואו נפסיק את הדיון אמרתי שאפרד ממנה וזהו לא באתי לריב
אנשים בואו נפסיק את הדיון אמרתי שאפרד ממנה וזהו לא באתי לריב
אנונימית
יופי, מקווה שתבין אגב שיש דברים יותר חשובים מכסף.
שואל השאלה:
סבבה יום טוב
סבבה יום טוב
אנונימית
^^הנה דוגמא להכללות שנעשות בגלל אנשים כמוך שעושים שם רע לערבים.
אנשים כמוני שעושים שם רע לערבים!?!?
אם הוא טוב בעינייך למרות מה שהוא כתב כאן שהוא מעיד על זה שהוא שונא אותנו!?!? כאילו עד כמה עיוורת את יכולה להיות די כבר עם ההתיפיפות הזאת!
לכי איתו לכפר הערבי שלו תחיי איתו שם ואז תגידי לי אם הם אנשים טובים או נורמלים שתעברי שם השפלות קללות והטרדות שאת תצעקי לאלוהים שיעזור לך לצאת משם! הכרתי המון כאלה ודיברתי איתן אישית שסיפרו לי כמה נחמדים וטובים הם היו עד הרגע שהוא לקח אותה לכפר שלו והיא לא ראתה אור יום לשניה! נסגרה בחדר לבד חשוך קיבלה על בסיס קבוע מכות רצח! ולא בידיים עם מקלות והשפלות קללות אונס לא רק שלו גם מצד המשפחה שלו דודים חברים וכו'! אז אל תבואי ותתנשאי מעליי ותגידי דברים כאלה מבלי להבין מי הם באמת! בגלל שאת יהודיה כמוני בתקוה שאני לא טועה אני לא מאחל לך לחוות את זה ורק אז אולי יפתח לך קצת שכל במוח ותביני עד כמה שהם רשעים ואכזריים כלפי הם היהודי! ורוצים בהשמדתו ורק בגלל דבר אחד שנאת חינם וקנא בנו שאנחנו העם חכם ונערת על ידי כמעט כל מדינה בעולם! בכל מקום בעולם שיהודי נמצא בו הוא מצליח כי ה' חנך אותנו בשכל! בינה ודעת! מה שהוא לא נתן להם והם מנסים להיות כמונו בזה שהם הולכים ללמוד באוניברסיטאות ובמכללות כדי לנסות להגיע לרמה שלנו אבל הם בחיים לא יגיעו בגלל זה בנאסא יושבים מדענים יהודים וכולם מודעים לזה עולם שלם שיהודים הם האנשים החכמים בעולם וזאת עובדה מוכחת בהמון סקרים שיצאו בעולם תקראי קצת אולי תחכימי מעט!
אם הוא טוב בעינייך למרות מה שהוא כתב כאן שהוא מעיד על זה שהוא שונא אותנו!?!? כאילו עד כמה עיוורת את יכולה להיות די כבר עם ההתיפיפות הזאת!
לכי איתו לכפר הערבי שלו תחיי איתו שם ואז תגידי לי אם הם אנשים טובים או נורמלים שתעברי שם השפלות קללות והטרדות שאת תצעקי לאלוהים שיעזור לך לצאת משם! הכרתי המון כאלה ודיברתי איתן אישית שסיפרו לי כמה נחמדים וטובים הם היו עד הרגע שהוא לקח אותה לכפר שלו והיא לא ראתה אור יום לשניה! נסגרה בחדר לבד חשוך קיבלה על בסיס קבוע מכות רצח! ולא בידיים עם מקלות והשפלות קללות אונס לא רק שלו גם מצד המשפחה שלו דודים חברים וכו'! אז אל תבואי ותתנשאי מעליי ותגידי דברים כאלה מבלי להבין מי הם באמת! בגלל שאת יהודיה כמוני בתקוה שאני לא טועה אני לא מאחל לך לחוות את זה ורק אז אולי יפתח לך קצת שכל במוח ותביני עד כמה שהם רשעים ואכזריים כלפי הם היהודי! ורוצים בהשמדתו ורק בגלל דבר אחד שנאת חינם וקנא בנו שאנחנו העם חכם ונערת על ידי כמעט כל מדינה בעולם! בכל מקום בעולם שיהודי נמצא בו הוא מצליח כי ה' חנך אותנו בשכל! בינה ודעת! מה שהוא לא נתן להם והם מנסים להיות כמונו בזה שהם הולכים ללמוד באוניברסיטאות ובמכללות כדי לנסות להגיע לרמה שלנו אבל הם בחיים לא יגיעו בגלל זה בנאסא יושבים מדענים יהודים וכולם מודעים לזה עולם שלם שיהודים הם האנשים החכמים בעולם וזאת עובדה מוכחת בהמון סקרים שיצאו בעולם תקראי קצת אולי תחכימי מעט!
אנונימי
לא כתבתי שהוא טוב.
אם היית קוראת את התגובה שלי היית מבינה שאני אל חושבת שהוא טוב בזה שהוא עם מישהי רק בגלל הכסף שלה.
אם היית קוראת את התגובה שלי היית מבינה שאני אל חושבת שהוא טוב בזה שהוא עם מישהי רק בגלל הכסף שלה.
האנונימית עם הכי הרבה פלוסים-
את אולי ערביה את יודעת (יש הבדל ענק בין ערבי (מדינות ערב) למוסלמי אתם יודעים.) אבל זה בסדר אני מניח, זה עצוב שאפשר להגיד פה שאתה שונא את כל המוסלמים ולאף אחד זה לא מזיז אבל אם זה להפך אז אתה אנטישמי... כ''נל לשואל השאלה
מינוסים לא מעניינים אותי...
את אולי ערביה את יודעת (יש הבדל ענק בין ערבי (מדינות ערב) למוסלמי אתם יודעים.) אבל זה בסדר אני מניח, זה עצוב שאפשר להגיד פה שאתה שונא את כל המוסלמים ולאף אחד זה לא מזיז אבל אם זה להפך אז אתה אנטישמי... כ''נל לשואל השאלה
מינוסים לא מעניינים אותי...
אגב, לזכרוני ליהודים ( אשכנזים אם אני לא טועה ) יש חוכמה. גדולה אבל ושוב תקני אותי אם אני טועה יש מחקרים שמראים שאסייתים הם יותר חכמים.
לא דיברתי על זה שהוא רק מנצל אותה כספית דברתי עלינם בכלליות! ואת מאמינה שהם אנשים טובים למרות שאני בחיים לא אחשיב אותם כבני אדם כי בן אדם בחיים לא יתנהג ככה כמו שהוא מתנהג בין אם הוא ערבי או מחבל וכל דבר אחר זה לא אנושי להתנהג ככה לבני אדם ולנצל אותם מכל סיבה שהיא!
מבחינתי אני אמשיך לראות אותם כפראי אדם בלי לב ובלי שכל! כי אם הם מאמינים ובן אדם כמוהם שרואים אותו בתור מישהו שמעביר להם במסגדים שלהם שטיפת מוח והוא הולך בגלל שהוא הולך בדרך של מישהו שבסה"כ אדם בלי שכל וטיפש חסר תקנה שלא אכפת לו בכלל מהם שלו שיהרגו את עצמם ואת האנשים בכולם אז אין לי שום סיבה אחת טובה לחשוב לעליו משהו טוב גם לא אחד! ואם את חושבת ההפך ממני תהניי מזה אנינבאמת רק מאחל לא לא ליפול אף פעם ברשת שלהם כי הם מחפשים את האנשים כמוך שחושבים שהם "בני אדם" נורמלים איזה אמא בעולם! תשלח את הבן שלה שבמשך 9 חודשים סחבה אותו בבטן שלה ותשלח אותו להרוג אנשים חפים משפע או שתסכים לזה שהוא ירצח ויאנוס ותתמוך בו עדיין תראי לי רק אחת בעם שלנו שהיא נורמלית שתתמוך בזה!?!? תפקחו עיניים די לצביעות הזאת!
מבחינתי אני אמשיך לראות אותם כפראי אדם בלי לב ובלי שכל! כי אם הם מאמינים ובן אדם כמוהם שרואים אותו בתור מישהו שמעביר להם במסגדים שלהם שטיפת מוח והוא הולך בגלל שהוא הולך בדרך של מישהו שבסה"כ אדם בלי שכל וטיפש חסר תקנה שלא אכפת לו בכלל מהם שלו שיהרגו את עצמם ואת האנשים בכולם אז אין לי שום סיבה אחת טובה לחשוב לעליו משהו טוב גם לא אחד! ואם את חושבת ההפך ממני תהניי מזה אנינבאמת רק מאחל לא לא ליפול אף פעם ברשת שלהם כי הם מחפשים את האנשים כמוך שחושבים שהם "בני אדם" נורמלים איזה אמא בעולם! תשלח את הבן שלה שבמשך 9 חודשים סחבה אותו בבטן שלה ותשלח אותו להרוג אנשים חפים משפע או שתסכים לזה שהוא ירצח ויאנוס ותתמוך בו עדיין תראי לי רק אחת בעם שלנו שהיא נורמלית שתתמוך בזה!?!? תפקחו עיניים די לצביעות הזאת!
אנונימי
אני לא מאמינה שהם אנשים טובים.
אני לא יכולה להכליל קבוצה שלמה בתור טובה או רעה.
אני בסך הכל אומרת שאי אפשר להגיד שכל הערבים הם רעים, יש הבדל יקירתי.
יש ערבים שהם טובי לב בזמן שיש ערבים שהם חלאות אדם.
אני לא יכולה להכליל קבוצה שלמה בתור טובה או רעה.
אני בסך הכל אומרת שאי אפשר להגיד שכל הערבים הם רעים, יש הבדל יקירתי.
יש ערבים שהם טובי לב בזמן שיש ערבים שהם חלאות אדם.
זו אני עם הכי הרבה פלוסים... קודם כל, לפני הגזע והדת שלך חשוב שתהיה בנאדם. עכשיו אני שואלת אותך. אתה חושב שזה התנהגות שמתאימה לבן אדם? הוא אמר גם שהוא לא אוהב אותה..
כן, אני מסכימה איתך באיזשהו מקום אבל עם כל הכבוד.. גם אם הוא היה יהודי והוא עשה את זה לבחורה יהודה, וגם עם הוא היה יהודי והבחורה הייתה ערביה. זו נצלנות.. אני יכולה לאמר לך בלב שלם. אם במקום הערבי היה יושב מול המקלדת יהודי, אותה תגובה הייתה לי. חינכו אותי לאהוב בני אדם באשר הם. אבל יש גבול של נצלנות ואכזבות.
תחשוב על הבחורה, שם את עצמך בנעליים שלה. זה לא היה פוגע בך?
וזה לא סותר את הטענה שאני חושבת שזה ספאם.
מקווה שהצלחתי להסביר לך, וכן חשוב לי לציין שאני ממוצא מרוקאי, מה שאומר שאני גם באיזשהו מובן שאני ממדינות ערביות אבל אני חושבת שאתה מנסה להתחכם... כי הרי ידוע למי התכוונתי
זכותי לאהוב את מי שאני רוצה וכמה שאני רוצה.
כן, אני מסכימה איתך באיזשהו מקום אבל עם כל הכבוד.. גם אם הוא היה יהודי והוא עשה את זה לבחורה יהודה, וגם עם הוא היה יהודי והבחורה הייתה ערביה. זו נצלנות.. אני יכולה לאמר לך בלב שלם. אם במקום הערבי היה יושב מול המקלדת יהודי, אותה תגובה הייתה לי. חינכו אותי לאהוב בני אדם באשר הם. אבל יש גבול של נצלנות ואכזבות.
תחשוב על הבחורה, שם את עצמך בנעליים שלה. זה לא היה פוגע בך?
וזה לא סותר את הטענה שאני חושבת שזה ספאם.
מקווה שהצלחתי להסביר לך, וכן חשוב לי לציין שאני ממוצא מרוקאי, מה שאומר שאני גם באיזשהו מובן שאני ממדינות ערביות אבל אני חושבת שאתה מנסה להתחכם... כי הרי ידוע למי התכוונתי
זכותי לאהוב את מי שאני רוצה וכמה שאני רוצה.
אנונימית
ואחרי זה שואלים למה אנחנו שונאים ערבים
את כנראה לא מבינה הרבה בחיים אולי ברגע שתתנסי תבני עד כמה הם לא אמיתיים לא לעצמם ולא לסובבים אותם בין אם זה החברים שלהם או המשפחות שלהם...!
הם שחקנים זאת המטרה שלהם כאן לתת לך להבין שהם בסדר וברגע שקצת תאהבי אותם ותהיי בחברה שלהם הם יראו לך מי הם באמת אבל אז יהיה כבר מאוחר מידי!
לא חסר גם ערבים שחיים אצלנו במדינה שיש להם תעודת זהות כחולה שהם "ערבים ישראלים" ועושים נגדנו פיגועים דוקרים אונסים מתאבדים ואנחנו המדינה הפראיירית שנותת להם פרנסה בריאות דואגים אפילו למחבלים שלהם מקבלים טיפול בבתי חולים שלנו בארץ! איפה שמעת פעם שערבים דאגו לחייל שנפצע בשטח תוך כדי קרב וקיבל מהם טיפול אצלהם!?!? ורק אנחנו דואגים שיהיה להם אוכל ערבי הוא ערבי! לא ישראלי ולא נעליים אין דבר כזה ערבי ישראלי יש יהודי! אז למה אנחנו לא אומרים יהודי ישראלי?!?! בחיים לא תשמעי אחד שהוא יהודי שיגיד אני יהודי ישראלי כי זה שטויות!
הם שחקנים זאת המטרה שלהם כאן לתת לך להבין שהם בסדר וברגע שקצת תאהבי אותם ותהיי בחברה שלהם הם יראו לך מי הם באמת אבל אז יהיה כבר מאוחר מידי!
לא חסר גם ערבים שחיים אצלנו במדינה שיש להם תעודת זהות כחולה שהם "ערבים ישראלים" ועושים נגדנו פיגועים דוקרים אונסים מתאבדים ואנחנו המדינה הפראיירית שנותת להם פרנסה בריאות דואגים אפילו למחבלים שלהם מקבלים טיפול בבתי חולים שלנו בארץ! איפה שמעת פעם שערבים דאגו לחייל שנפצע בשטח תוך כדי קרב וקיבל מהם טיפול אצלהם!?!? ורק אנחנו דואגים שיהיה להם אוכל ערבי הוא ערבי! לא ישראלי ולא נעליים אין דבר כזה ערבי ישראלי יש יהודי! אז למה אנחנו לא אומרים יהודי ישראלי?!?! בחיים לא תשמעי אחד שהוא יהודי שיגיד אני יהודי ישראלי כי זה שטויות!
אנונימי
זה ממש נראה כאלו מישהו שממש שונא ערבים שאל תשאלה הזאת בשביל להוציא שם רע לערבים.
", למען האמת אני שונא יהודים, אבל היא יהודיה עשירה ואני צבוע אליה ומראה לה שאני אוהב אותה, אבל זה רק ביגלל הכסף, אני לא יודע, כאילו להמשיך את היחסים איתה? היא מפנקת אותי בכסף שלנ ולמען האמת לא באלי"
בלי קשר לאם הוא ערבי או לא, אף אחד, לא משנה כמה מטומטם לא היה שואל את זה ככה בשביל לקבל תשובות כנות \תשובות בכלל
זה גם ממש נראה כאלו האנונימי שמעליי שאל את השאלה ממשתמש אחר או פשוט יצא מאנונימי בשביל להגיב שיט על ערבים
", למען האמת אני שונא יהודים, אבל היא יהודיה עשירה ואני צבוע אליה ומראה לה שאני אוהב אותה, אבל זה רק ביגלל הכסף, אני לא יודע, כאילו להמשיך את היחסים איתה? היא מפנקת אותי בכסף שלנ ולמען האמת לא באלי"
בלי קשר לאם הוא ערבי או לא, אף אחד, לא משנה כמה מטומטם לא היה שואל את זה ככה בשביל לקבל תשובות כנות \תשובות בכלל
זה גם ממש נראה כאלו האנונימי שמעליי שאל את השאלה ממשתמש אחר או פשוט יצא מאנונימי בשביל להגיב שיט על ערבים
אנונימי, לא כל הערבים רעים.
אתה צריך להבין את זה
אתה צריך להבין את זה
מעשה של ערבי!
גם אם זה ספאם וגם אם זה לא ספאם זו שאלה שצריכה להימחק
למען האמת אני שונאת ערבים ואני שואלת את עצמי איזה יהודיה תסכים לזה בכלל
אמן שזה ספאם
כדי שלא ימחקו: תעוף מפה וממנה ומההרר
אמן שזה ספאם
כדי שלא ימחקו: תעוף מפה וממנה ומההרר
אנונימית
שמח לדעת שאתה שונא אותי :)
אני לא צריך להבין את זה כי אני אישית לא מאמין בהם ובמשפט המטומטם הזה נקודה! וגם בתור אחד שעבד עם ערבים ושמעתי אותם מדברים על היהודים שעובדים יחד איתם כמה הם מקללים אותם ומשפילים אותנו בחברה ה"ערבית" שלהם אז מבחינתי הם לא יהיו לעולם בני אדם בטח שלא חלק ממני מבחינתי הם כלום אפסים פחי אשפה האשפה המסריחה שאני זורק כל יום בפח פחות מסריחה מהם ואני משתגע ממך שאת עדיין חושבת ככה שהוא בעצמו רשם את זה כאן! אני לא אוהב יהודים אני שונא אותם אני רק מחפש מישהי יהודיה עשירה שתפנק אותי בכסף שלה כאילו לא מתעוררת על החיים שלך!?!?! מה נסגר איתך עד כמה את עוד תמשיכי עם העיוורון שלך להאמין שהם טובים תצאי מהסרט שאת חייה בו ומהר ואני אומר את זה לטובתך כי אם תכירי אחד מהם ותתאהבי בו זה יהיה ממש עצוב וחבל בכלל שתצטרכי לעבור חוויה כזאת בשביל שיפקחו לך העיניים ורק אז תביני כמה שהם לא באמת בנינאדם אנושיים כמונו איך את בכלל לא מבינה את זה מכל מה שהם עשו וממשיכים לעשות את זה לעם שלנו כל יום ולחיילים שלנו שמגינים עלינו יום ולילה וכל יום עושים מעצרים ועוצרים אנשים כמוהו שמנסים להסתנן למדינה שלנו כדי לפגוע בנו בזמן שאנחנו ישנים וחם לנו בבית מתחת לפוך שקור כלבים בחוץ! והם עומדים שם בשמירה עם מעלות מטורפות באזורים הררים כמו ירושלים שהמעלות שם מגיעות כמעט למינוס ושומרים עליך שאת תשני טוב בלילה ועדיין מאמינה שתת רמה הזאת אוהבים אותך ואכפת להם ממך! תנסי פעם אחת להיכנס לאחד הכפרים שלהם כאן בארץ שלנו לא בעזה ששם בכלל יעשו לך לינץ' ותגידי שאת יהודיה ותראי איך יתייחסו אלייך...! מקווה שתתעוררי מהחלום שאת נמצאת בו ומהר...
אנונימי
אנונימי אתה מלך תעשה לי ילד
אנונימית
חחח בכייף אנונימית חיים שלי! רק חבל שאת אנונימית חחח:)
אנונימי
תצא מאנונימי פליז בא לי לשלוח הודעה
אנונימית
תצאי את לשניה ותחזירי שוב לאנונימית ואני אשלח...:-)
אנונימי
לא חח באסה חבל נו לשנייה גם ככה אף אחד לא נכנס להתראות
אנונימית
זה שערבי רשם איזה משהו לא אומר שכולם ככה.
חחח תצאי לשניה ואשלח לך הודעה את סתם קשה...:-)
אנונימי
לא אצא.. חחח לא נורא
אנונימית
אוקיי חבל...
אנונימי
הגבתי פה לא צאנונימי סץם שתדע חחח
אנונימית
שמישהו ימחק את הספאם הזה
שואל השאלה:
מי שכתב את זה שהשאלה צריכה להמחק השאלה הזו לא צריכה להמחק, א) לא קללתי ב) לא עברתי על חוקי האתר ג) זה התייעצות לכל דבר זה שאתם התחלתם לתקוף זה לא אשמתי השאלה הזו לא צריכה להמחק
מי שכתב את זה שהשאלה צריכה להמחק השאלה הזו לא צריכה להמחק, א) לא קללתי ב) לא עברתי על חוקי האתר ג) זה התייעצות לכל דבר זה שאתם התחלתם לתקוף זה לא אשמתי השאלה הזו לא צריכה להמחק
אנונימית
שואל השאלה:
וזה לא ספאם זה אמיתי אמרתי שאני אםרד ממנה למה להמשיך לריב כאילו מה לכל בנאדם יש אופי שונה אצלי זה האןפי הזה מה אני אעשה
וזה לא ספאם זה אמיתי אמרתי שאני אםרד ממנה למה להמשיך לריב כאילו מה לכל בנאדם יש אופי שונה אצלי זה האןפי הזה מה אני אעשה
אנונימית
שואל השאלה:
ואני מצטער שהתמשתי במילים שונא יהודים
ואני מצטער שהתמשתי במילים שונא יהודים
אנונימית
חחח סבבה אבל אם היית לפחות אומרת לי את האות הראשונה והאחרונה של התגובה שלך הייתי לפחות יודע מי את אנונימית אבל את לא ממש עוזרת לי חחח חבל:)
אנונימי
אם רשמת את זה כנראה שזה בא לך מבפנים אחרת לא הייתה רושם את זה סתם אנונימי (שואל השאלה) ככה לפחות אני חושב... וכנראה שבגלל זה לא סתם יצאו עליך כמעט כולם כאן כי התגאת בזה שאתה שונא אותנו וגאה בעדה שלך... ועוד רשמת שאתה שהלוואי והיה שלום בנינו.. שלדעתי זה ממש צבוע לרשום מצד אחד שאתה שונא יהודים ומצד שני לבוא ולהגיד שאתה רוצה ומחפש שלום בנינו זה לא נשמע לי הגיוני... אז גם אני אגיד את זה בדיוק כמוך מבלי להתבייש או ממה שיחשבו עלי כאן כולם! ולא באמת אכפת לי כמה מינוסים אני אקבל על זה או שיורידו לי את האמינות באתר הזה אני לא אוהב אותכם ולא כזה אכפת לי ממכם הדיוק כמו שלך לא אכפת מאיתנו ואתה אדם אינטרסנט שמחפש לנצל בחורות עם כסף שיפנקו אותך כמו שאתה אומר אישית אני לא יודע איזה בחורה תרצה לפנק אחד כמוך שמתוודה שאתה שונא יהודיות ורק מחפש לנצל אותן כלכלית!
לדעתי אתה בושה לאנושות בכללי ולא משנה לי אם אתה ערבי נוצרי או כל דת אחרת הייתי מתעב כל אחד שהיה חושב בדרך שלך נקודה!
לדעתי אתה בושה לאנושות בכללי ולא משנה לי אם אתה ערבי נוצרי או כל דת אחרת הייתי מתעב כל אחד שהיה חושב בדרך שלך נקודה!
מצטערת? ספאםם
אנונימית
שואל השאלה:
הכוונה למצטער בטעות
הכוונה למצטער בטעות
אנונימית
מחקו לי את התשובה כי רשמתי ש "למען האמת אני שונאת ערבים."
השאירו לו את השאלה למרות שהוא רשם בהתחלה "למען האמת אני שונא יהודים"
התשובה לכך הייתה: לא תהיה גזענות בסטיפס.
בואו תצחקו עלי עוד יותר.
לו מותר ולי אסור?
השאירו לו את השאלה למרות שהוא רשם בהתחלה "למען האמת אני שונא יהודים"
התשובה לכך הייתה: לא תהיה גזענות בסטיפס.
בואו תצחקו עלי עוד יותר.
לו מותר ולי אסור?
אנונימית
הוא שינה את זה ל..."לא מתחבר ליהודים" כאילו מישהו מתחבר אליו או בכלל למגזר שלו!
רצה להיות קצת יותר מתיפיף בעיניי האחרים כאן כנראה אנונימית אל תתעצבני אין מה לעשות שיש במדינה שלנו כאלה שהם שמאלנים מתייפיפים שהם בעד זה שיקימו להם מדינה משלהם דבר אחד הטפשים האלה לא מבינים שברגע שהעולם יכיר בהם כמדינה הם ארה"ב ועוד מדינות שיהיו חתומות על זה מחוייבות לספק להם נשק, מטוסים, כסף, ועוד המון דברים ואז באמת יהיה להם כוח להילחם בנו ובעולם מסביב שגם ככה הם רוצים בהשמדתו ולהיות שולטים בעולם! ולא אכפת לי מה יגידו עלי יכולים לקלל אותי מהיום עד מחר ולצאת עלי כמה שבא להם אני אמיתי לעצמי לא חיי בחלום! שיום יבוא ויהיה איתם שלום כי לעולם לא יהיה הם לא רוצים מדינה גם אם היינו נותנים להם את השטחים "שלהם" שבתכלס שום דבר לא שלהם על פי התורה עוד מימי בית המקדש הראשון ישראל הייתה ענקית! כל ארצות ערב עיראק הייתה שטח של ישראל תראו אפילו מפה שנמצאת בספר תורה נביאים כתובים בסוף הספר יש תמונות של המדינה שלנו מבית ראשון ושני אולי תבינו למה כל פיסת אדמה אחת במדינה שלנו היא שלנו ולא שלהם! ולא כבשנו שום דבר זה הכל שלנו בורא עולם גם אמר את זה לעם ישראל שנכנסו אליה כיבשו את הארץ והיא תהיה נחלתכם!
רצה להיות קצת יותר מתיפיף בעיניי האחרים כאן כנראה אנונימית אל תתעצבני אין מה לעשות שיש במדינה שלנו כאלה שהם שמאלנים מתייפיפים שהם בעד זה שיקימו להם מדינה משלהם דבר אחד הטפשים האלה לא מבינים שברגע שהעולם יכיר בהם כמדינה הם ארה"ב ועוד מדינות שיהיו חתומות על זה מחוייבות לספק להם נשק, מטוסים, כסף, ועוד המון דברים ואז באמת יהיה להם כוח להילחם בנו ובעולם מסביב שגם ככה הם רוצים בהשמדתו ולהיות שולטים בעולם! ולא אכפת לי מה יגידו עלי יכולים לקלל אותי מהיום עד מחר ולצאת עלי כמה שבא להם אני אמיתי לעצמי לא חיי בחלום! שיום יבוא ויהיה איתם שלום כי לעולם לא יהיה הם לא רוצים מדינה גם אם היינו נותנים להם את השטחים "שלהם" שבתכלס שום דבר לא שלהם על פי התורה עוד מימי בית המקדש הראשון ישראל הייתה ענקית! כל ארצות ערב עיראק הייתה שטח של ישראל תראו אפילו מפה שנמצאת בספר תורה נביאים כתובים בסוף הספר יש תמונות של המדינה שלנו מבית ראשון ושני אולי תבינו למה כל פיסת אדמה אחת במדינה שלנו היא שלנו ולא שלהם! ולא כבשנו שום דבר זה הכל שלנו בורא עולם גם אמר את זה לעם ישראל שנכנסו אליה כיבשו את הארץ והיא תהיה נחלתכם!
באותו הנושא: