7 תשובות
30-40 דקות זה כלום.
המרחק הזה הוא כלום, לא חושבת שזה משפיע
זה שטויות
לדעתי זה לא משפיע , זה לא רחוק
לי אישית לא היה מפריע
אבל יש הרבה שכן יפריע להם
וויתרתי על קשר עם מישהו שגר חצי שעה ממני, אני לא אוהבת רכבות או אוטובוסים ואין לי רישיון.
מה גם שחוויתי חוויה לא נעימה עם מישהו שהיה גר רחוק ממני ומאז אני מעדיפה שהבן זוג שלי יגור בעיר שלי. יהיה לי יותר קל לסמוך עליו ולהפגש איתו.
אז כל אחד עם הבעיות שלו, אולי יש מישהו שהמרחק הזה לא מזיז לו ואולי יש מישהו שזה כן מזיז לו
אני עושה נסיעות כאלה בשביל לפגוש ידידות אז בת זוג? ברור שהייתי נוסע