התחברות
הרשמה
תנו משפטים על מספרים זכר/נקבה בהבעה
לדוגמה לי יש (3) אחים זה לי יש שלושה אחים...
25 בינואר 2019, 15:07
לשון עברית
נקבה
זכר
כתיבה
תשובה אחת
שלחתי לחברה שלי (68) הודעות.
אני מחכה לקו (14).
המורה הודיעה על המבחן שיתקיים ב (6)
בפברואר.
(
(: Im cute, love me
באותו הנושא:
למה לארץ שלנו קוראים ישראל ולא ישראלה, הריי ארץ זה נקבה ותמיד מדברים עליה בלשון נקבה..
איך אומרים את המספר 2 בזכר ובנקבה?
זה בסדר אים אני נוסע כל יום 50 דקות לבית ספר כל יום בהבעה הלוך חזור ?
גרב זכר/נקבה? כיכר זכר / נקבה? סכין זכר / נקבה?
בלשון נקבה אומרים "ממכם" או "ממכן" יש מילה כזו בכלל? (ממכן) משפט דוגמא (אני לקחתי את זה ממכם/ממכן)
"רוח" - זכר או נקבה? האם מישהו מכיר משפט שבתוכו המילה "רוח" היא גם זכר וגם נקבה?
בית ספר זה זכר או נקבה?
בהבעה - זה נכון שלא משנה איזה משפט תמיד המילה הראשונה שלו תהיה משלים פועל?
קיבלתי במבחן בהבעה 65 אחרי שהתכוננתי מלא וזה מבחן אחרון בהבעה השנה אז אין לי מה לשפר ואני צריכה להתקבל לבית ספר ברמה מאוד טובה, עד כמה הציון הזה נורא?
למה אין למספר אפס זכר ונקבה?
משפטים יפים? מספרים/שירים וכו..