5 תשובות
אני ממליצה לפנות למחנך/ת או ליועץ/ת שלך ולספר להם על זה, הם צריכים לטפל בזה ולעזור לך.
חוץ מזה, אנשים יכולים להגיד הרבה דברים, אבל זה לא בהכרח נכון או אומר משהו עלייך. אז אל תקשיבי להם, אני בטוחה שאת לא סתם פרחה ושאת יכולה למצוא אדם שיאהב אותך כמו שאת.
מה השאלה?
ודרך אגב, את לא חייבת להקשיב להם אבל אם אפשר לשאול, על פי מה הם חושבים את זה?
אל תקשיבי להם, מצד אחד אם זה באמת פוגע ומעליה אותל תנסי לשאולי להבין למה הם מתנהגים ככה ומצד שני, תעשי מה שטוב לך
מה השאלה
שימי ז*ן על כולם.
תהיי מי שאת