22 תשובות
כי אנשים סתומים וממורמרים.
סתם קטע כזה של החברה. אנחנו האשכנזים הכי שווים חוץ מזה זה תלוי באיזו חברה את... אני מכירה אנשים שיורדים על מזרחים...
בקיצור מכירה את המשפט"לא משנה מי אתה מה אתה תמיד ימצאו מה לרדת עליך"? אז זה.
בקיצור מכירה את המשפט"לא משנה מי אתה מה אתה תמיד ימצאו מה לרדת עליך"? אז זה.
וואלה ניהיה טרנדי לצחוק על אשכנזים כי גם תכלס יש הרבה על מה לצחוק
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאנחנו יותר טובים/פחות טובים.. אני לא רואה עדה בתור אופי או בכללי אומר על הבן אדם משהו..
dak173
אתה יכול בבקשה להסביר יותר למה?
אני לא חושבת שאנחנו יותר טובים/פחות טובים.. אני לא רואה עדה בתור אופי או בכללי אומר על הבן אדם משהו..
dak173
אתה יכול בבקשה להסביר יותר למה?
אנונימית
כל מיני כמו רגישות מוגזמת לחריף ושאנחנו ניהיים אדומים בשמש וכאלה... גם על מזרחים לא חסר בדיחות
שואל השאלה:
שטויות בעיני ואני לא מדברת על זה.. הם ממש מקללים ויורדים על אשכנזים בקטע רציני
שטויות בעיני ואני לא מדברת על זה.. הם ממש מקללים ויורדים על אשכנזים בקטע רציני
אנונימית
כנראה חוסר בטחון בעדה שלהם, לא בטוחים בעדה שלהם אז עושה להם טוב להוריד עדות אחרות
אני חושב שזה הגיע מזה שבשנים הראשונות של המדינה הייתה גזענות נגד מזרחים, ועכשיו הם מרגישים שמותר להם להיות גזענים נגד אשכנזים, כאילו גזענות מתקנת.
אם יש אצלך יותר בשכבה מזרחים אז כנראה שזה בגלל זה.
אצלי בכיתה הרוב היו אשכנזים וצחקו לפעמים על מזרחים... יש לאנשים נטיה להציק למיעוט
אצלי בכיתה הרוב היו אשכנזים וצחקו לפעמים על מזרחים... יש לאנשים נטיה להציק למיעוט
או שמשעמם להם,
או שהם דפוקים,
או שפשוט יש סטיגמה על אשכנזים (כמו על פרסיים)
או שהם דפוקים,
או שפשוט יש סטיגמה על אשכנזים (כמו על פרסיים)
אשכנזים הם קרירים ולא מכינים אוכל טעים
חח האנונימי למעלה טיפה חי בסרט, מי אמר שאשכנזים יותר יפים ממזרחים או חכמים יותר?
כמו שיש אשכנזים טיפשים/מכוערים ככה גם יש מזרחים, אז תרד מהבמה שטיפסת עליה
כמו שיש אשכנזים טיפשים/מכוערים ככה גם יש מזרחים, אז תרד מהבמה שטיפסת עליה
damage אחי אנחנו צריכים לתפוס את האנונימי למעלה חזק בגרון
כן הוא עף על עצמו יותר מדי
חחח פעם האשכזנים ירדו על המזרחים,היום הם מחזגים לאשכזנים אל תתיחסי לכול אחד... סתם ילדים משועממים שכול היום חושבים על איך להציק
המזרחים בתחושה של "הקיפוח" גם היום (בגלל היחס אליהם בתקופת הקמת המדינה) והיום הם מרגישים צורך להיות מגעילים חזרה.
מה שנקרא "מה ששנוא עלייך... תעשה לחברך"
מה שנקרא "מה ששנוא עלייך... תעשה לחברך"
אנונימית
כי יש בעולם הזה מלא נכים בשכל
אשכנזים הם:יפים,חכמים,מצחיקים,אוהבים ויש להם את האוכל הכי טעים!
אשכנזים הם:יפים,חכמים,מצחיקים,אוהבים ויש להם את האוכל הכי טעים!
מזרחיים תמיד היו מתעללים ומכים בבתי הספר. זה לא משהו חדש.
ואשכנזיות כמונו זה מיעוט, אז נועדנו לסבול.
נדפקנו באיזור ערבי בעולם.
וזה שהם מחזרים אחרינו, זה ממש לא הופך את הילדות הזו לבסדר
למזאחיים מותר הכל. פטרונים על המדינה.
ואשכנזיות כמונו זה מיעוט, אז נועדנו לסבול.
נדפקנו באיזור ערבי בעולם.
וזה שהם מחזרים אחרינו, זה ממש לא הופך את הילדות הזו לבסדר
למזאחיים מותר הכל. פטרונים על המדינה.
אנונימית
הרוב הוא מזרחי ונוח לצחוק על המיעוט. הם אכזריים. גם אני גדלתי עם רוב מוחץ של מזרחיים וזה פשוט היה גיהנום.
אנונימית
להיות מיעוט אשכנזי בתוך רוב מזרחי זה לא תענוג גדול
עדיף להיות מיעוט מזרחי בין אשכנזים מאשר מיעוט אשכנזי בין מזרחיים.....
הראשונים לרוב לא סובלים להתעללות.
הראשונים לרוב לא סובלים להתעללות.
אנונימית
אני מרוקאי ואני אישית לא אוהב גזענות זה שקבוצה קטנה של מזרחים משתמשים בגזענות זה לא מייצג את רוב המזרחים