4 תשובות
אפשר להתנדב בהמון מקומות אחרים . תנסי לפנות דרך סל שיקום או עמותות שונות.
^ אני השתחררתי על נפשי- זה לא משהו רע , יש אנשים שלא מסוגלים להתגייס .
דברי איתי אני הייתי במצב שלך ועשיתי שירות לאומי!
שואל השאלה:
זאת לא השאלה.
אנונימית
למה יצאת על נפשי?