התחברות הרשמה

אומרים עשר קוראבונים או עשרה קוראסונים?

23 בינואר 2019, 08:19
לשון עבריתאיך אומרים    
2 תשובות
עשרה
k
kupikaka
עשרה
פ
פאסולקה
באותו הנושא:
אכלתי 10 חבילות קליק 4 קוראסונים 6 בורקסים ו3 בראוניז אני, ישמין?
להזמין קוראסון שוקולד בדייט ראשון זה בסדר?
סלט או קוראסון?
מה יותר משמין קוראסון או אצבע וניל?
איך אומרים קרואסון או קוראסון?
מזה קוראסון בספרדית?
קוראסון עם שוקולד בפנים זה פרווה או חלבי?
איך אומרים אחת עשרה או אחד עשרה שנות לימוד?
קוראסון שוקולד שקניתי בסופר זה פרווה או חלבי?
אכלתי היום קוראסון חטיף אנרגיה מוקרם ועגיות שוקולד ציפס מה עוד לאכול?
זה ממש גרוע אם אכלתי בבוקר פנקייקים בצהריים נודלס ובערב קוראסון?