9 תשובות
כנ"ל, יש בעיה עם ההתאמה של האוזניות לאוזניים
חח גם אני לא מצליחה לשים אותן.. תקני אוזניות נורמליות
הם בכלל לא נכנסים לי לאוזן!
שואל השאלה:
זהו הן לא אמורות להיות ממש טובות או וואטאבר? קנו לי במתנה ממש מושקעות עם אבנים מנצנצות וזה והן פשוט לא נכנסות: (
יש כאלה שזה לא הכי מתאים להם לאוזן...
יש מצב שתתרגלי וזה יסתדר אחרי כמה זמן, אם לא תמיד אפשר לקנות אוזניות רגילות
חח תכניסי אותם יותר בפנים, גם לי יש כאלו.
מצטרפת לשאלה
אני גם אל תרגישי לבד.