8 תשובות
וואו איזה דוחה הוא
א. אם הוא נפרד בגלל זה, זה לטובה
ב. אני מניח שהיא תצטרך ללמוד לחיות ככה..
ב. אני מניח שהיא תצטרך ללמוד לחיות ככה..
נכון זה קשה ולאמץ זה לא כמו הדבר האמיתי אבל "family isnt always blood.
אנונימית
תסבירי לה שעכשיו זאת חברה מודרנית מאוד ואין משקל גדול לגנים ביולוגים ויותר חשוב החיבור, היא יכולה לאמץ ילדים ולגדל אותם והיא תיחשב אמא שלהם למרות הכול
בת כמה היא?
שואל השאלה:
21
21
אפשר לאמץ
וזה לא מה שיפריע לה למצוא בן זוג
וזה לא מה שיפריע לה למצוא בן זוג
יש כמה אפשרויות או ליבכות על זה כל החיים או להכיר מישהו שיותר מתאים לה והיא לו וילך איתה כל הדרך בתהליך אימוץ ועדיין יום אחד יהיה לה מישפחה ומאושרת
באותו הנושא: