מתלבטת בין חובשת למשקית ת"ש.. פירוט למטה.. פליזז תעזרו לי
עוד בערך 3 שבועות אני מתגייסת ושיבצו אותי לחובשת. אני פחות מתחברת לתפקיד.. אני כן סבבה עם זה אבל זה פחות בא לי בקלות מאשר משקית תש וזה עושה לי לחץ. אבל מצד שני הידע של להיות חובשת זה ידע חשוב. יש לי אפשרות לפנות למישהו מהמשפחה שלי שיש לו קשרים בצבא והוא אמר שהוא יוכל לנסות להפעיל אותם בשביל שאקבל את התפקיד להיות משקית תש.. כרגע אני מתלבטת אם כדאי לי לוותר על להיות חובשת שזה תפקיד טוב בשביל משקית תש שזה גם טוב ויותר ארגיש בנוח להתגייס עם משהו שאני יודעת שאני טובה בו(אני טובה בפסיכולוגיה ובדיבורים)..
מה כדאי לי לעשות? מה הייתם עושים במקומי- הולכים על התפקיד היותר מאתגר ולא מוכר עם כל הלחץ של הללכת לצבא או ללכת על התפקיד הבטוח שאתם יודעים שיבוא לכם בקלות?