התחברות
הרשמה
הייתם מעדיפים שכר ממוצע עם בונוסים או שכר גבוה ללא בונוסים?
19 בינואר 2019, 22:05
שכר
משכורת
עבודה
שכר מינימום
4 תשובות
שכר גבוה
q
queen ari
תלוי כמה בונוסים ומה הערך שלהם
P
Prowler
תלוי מה הבונוסים
.
.נתנאל.
מעדיף שכר גבוה ללא בונוסים.
ס
סטיפס
באותו הנושא:
ממוצע בגרויות של יא 92.3 בלי בונוסים, בסדר?
הייתם מעדיפים שכר ממוצע עם בונוסים או שכר גבוה ללא בונוסים?
הייתם מעדיפים שכר ממוצע עם צ'ופרים/בונוסים או שכר גבוה ללא צ'ופרים/בונוסים?
מה הייתם מעדיפים להיות: להראות ממוצע עם דימוי עצמי גבוה או להראות ממש טוב עם נמוך?
הייתם מעדיפים לקבל שכר ממוצע עם בונוסים או שכר גבוה ללא בונוסים?
מה הייתם מעדיפים, שכר ממוצע עם בונוסים או שכר גבוה ללא בונוסים?
מה הממוצע סופיים שלכם בלי בונוסים?
מה הייתם מעדיפים, שכר ממוצע עם בונוסים/צ'ופרים או שכר גבוה ללא תוספות?
ממוצע בגרויות 100 עם בונוסים
איך הממוצע בגרויות הזה (כולל בונוסים)
ממוצע בגרויות 91 זה טוב? לא כולל בונוסים