6 תשובות
כי תמיד נרצה עוד ועוד
תמיד רוצים יותר, אבל תלוי.
נטיית האדם :|
אחרי שטעמנו קצת מה"טוב" הזה, אנחנו רק רוצים עוד ועוד ממנו.
שואל השאלה:
אני לא מדברת על עוד... גם אם לאדם יש את הכי טוב שבעולם, הוא ירצה לחפש גם את הצד הכואב יותר
אני לא מדברת על עוד... גם אם לאדם יש את הכי טוב שבעולם, הוא ירצה לחפש גם את הצד הכואב יותר
אנונימית
כך זה טבע הדברים. מתוק מזמין עוד מתוק.
באותו הנושא: