6 תשובות
כי תמיד נרצה עוד ועוד
תמיד רוצים יותר, אבל תלוי.
נטיית האדם :|
אחרי שטעמנו קצת מה"טוב" הזה, אנחנו רק רוצים עוד ועוד ממנו.
שואל השאלה:
אני לא מדברת על עוד... גם אם לאדם יש את הכי טוב שבעולם, הוא ירצה לחפש גם את הצד הכואב יותר
אנונימית
כך זה טבע הדברים. מתוק מזמין עוד מתוק.