4 תשובות
לידיד שלי יש, אחלה טלפון.
לאבא שלי
טוב רצח
יש לי 9+ ואני מבסוט כבר יותר מחצי שנה
אנונימי
יש לאחותי
הוא מעולה
בהתחלה קצת קשה להתרגל כי הוא בלי מקש
אבל בכללי הוא מעולה