4 תשובות
לידיד שלי יש, אחלה טלפון.
לאבא שלי
טוב רצח
טוב רצח
יש לי 9+ ואני מבסוט כבר יותר מחצי שנה
אנונימי
יש לאחותי
הוא מעולה
בהתחלה קצת קשה להתרגל כי הוא בלי מקש
אבל בכללי הוא מעולה
הוא מעולה
בהתחלה קצת קשה להתרגל כי הוא בלי מקש
אבל בכללי הוא מעולה
באותו הנושא: