7 תשובות
מדהים
אני יותר בעד כפכפים וגרביים
עמוק. בהחלט עמוק.
שתדעי שאני כבר שנים מסתובבת עם שורש וגרביים
אם זה בטיולים של התנועה במחנה לינה או בערב בשוק בתאילנד חחחחחחחח
שתדעי שאני כבר שנים מסתובבת עם שורש וגרביים
אם זה בטיולים של התנועה במחנה לינה או בערב בשוק בתאילנד חחחחחחחח
שואל השאלה:
ישר כוח magic girl
ישר כוח magic girl
לול
טקסט עמוק
מרנין חושים.
באותו הנושא: