5 תשובות
כע זה כלום
בסדר גמור
אנשים חולים לפעמים
אנחנו בכל זאת בני אדם
אנשים חולים לפעמים
אנחנו בכל זאת בני אדם
כן זה מעולה
כן זה ממש בסדר
סיימתי עם בגרות מלאה והייתי בבית ספר חודש בכל יב'
באותו הנושא: