התחברות הרשמה

20חיסורים מתחילת שנה זה בסדר?

18 בינואר 2019, 07:39
חיסוריםכיתהתאריךעייפותחופש    
5 תשובות
כע זה כלום
א
אחשליי
בסדר גמור
אנשים חולים לפעמים
אנחנו בכל זאת בני אדם
S
Stay Away
כן זה מעולה
t
the chosen one
כן זה ממש בסדר
c
cleopatra
סיימתי עם בגרות מלאה והייתי בבית ספר חודש בכל יב'
א
אם האמת כואבת - אני סדיסט..
באותו הנושא:
כמה חיסורים היו לכם מתחילת שנה?
103 חיסורים (בשעות) מתחילת השנה עד עכשיו זה הרבה?
כמה חיסורים יש לכם מתחילת השנה?
כמה חיסורים יש לכם מתחילת שנה?
תיכוניסטים - כמה חיסורים יש לכם מתחילת שנה?
36 חיסורים (בשעות) מתחילת השנה עד עכשיו זה נחשב להרבה?
70 חיסורים (בשעות) זה הרבה מתחילת השנה עד עכשיו לכיתה ט?
כמה חיסורים יש לכם מתחילת השנה ועד עכשיו?
כמה חיסורים יש לכם מתחילת שנה?
כמה חיסורים יש לכם מתחילת השנה?
90 חיסורים (כל שיעור זה חיסר) מתחילת שנה זה הרבה?