5 תשובות
אי אפשר
נכנסים לשיחה איתו כביכול ויש שלוש נקודות ועושים דווח ורושמים סיבה
זה לדווח על הבן אדם
אין אפשרות.
-אבל אפשר לדווח על הבן אדם, אבדוק את זה עכשיו.
אי אפשר לדווח על המסר שלו בחברים לעט, אתה יכול לדווח על המשתמש.
אי אפשר בחברים לעט אבל אתה יכול לדווח על המשתמש שלו