התחברות הרשמה

מה זה תיאוריה פרודוקטיבית

15 בינואר 2019, 15:47
תיאוריה    
תשובה אחת
תחת
G
Godamn
באותו הנושא:
אני לא מבין בכלל אנשים שהולכים לקורס תיאוריה..תיאוריה זה תירגול והיגיון מי מסכים/מסכימה איתי?
מה זה טסטוסטרון, ומה זה פרודוקטיבי?
איך להיות פרודוקטיבית יותר?
אם עברתי תיאוריה לאופנוע (רק תיאוריה לא רישיון) אז אני לא יצטרך לעשות תיאוריה לרכב?
מה 'פרודוקטיביים' אומר?
מזה פרודוקטיבי?
מה זה פרודוקטיבי? (productive)
כמה זמן למדתם לתיאוריה? ואיזה תיאוריה עברתם?
מה זה פרודוקטיבי?
איזו אפליקציה ללימוד תיאוריה הכי דומה בשאלות לשאלות שבאמת בתיאוריה?
האתר "עברתי תיאוריה" הוא מספיק טוב ללימודי תיאוריה?