התחברות
הרשמה
איך להתשחרר ולא להתבייש ליד המשפחה שלו?
14 בינואר 2019, 20:41
ביישנות
משפחה
בטחון עצמי
תשובה אחת
תפליצי ליידם
פ
פוסי טאלנט הי דו קראווילס
באותו הנושא:
נכון אני מגזימה? איך להתשחרר מזה?
אם אתם ממש אוהבים מישהו אבל הוא נפרד מכם, תשחררו ממנו או שתמשיכו להילחם?
כל היום שלי זה הוא ואני לא יודעת איך להתשחרר מזה...
למישהו יש תירוץ מקורי להתשחרר מבית ספר?
ידעתם שיגאל בשן (הזמר שנפטר) הוא תימני והוא שינה את שם משפחתו לבשן בגלל שהוא התבייש להיות תימני?
יש אנשים שצוחקים לי על השם משפחה ומסתלבטים עליו לפעמים, זה לא ממש מוריד את הביטחון אבל אני מתבייש בשם משפחה שלי מה לעשות
מה השורש של המילה מתבייש, ביישן, התבייש?
מתבייש ללכת עם בוקסר בבית יש לי אחיות בנות 17-18 ואני מתבייש ללכת עם בוקסר יש מה להתבייש?
לא מצליחה להתשחרר מזה
אם התגייסתי כבר וישלי בגרות להשלים כאילו מועד ב'. אז הצבא יתן לי להתשחרר ביום הזה כדי להשלים ?
גלעד שליט תמורת אלף מחבלים הרבה כועסים על העסקה אולי תהיו בשבי 5 שנים ואז תרצו להתשחרר מי חושב כמוני