7 תשובות
ידעתי שאדישות מעלה לאישה!
סיגריות איכ
ומה הגובה שלך לעזעזל?
שואל השאלה:
עזוב יש לי טעם גרוע בגברים להרבה נשים זה מוריד
ואני 1.70
אנונימית
שואל השאלה:
איך שרדת את זה כמה שנים אלוהים ישמור
ושלא תביני לא נכון אם הוא מתחיל איתי (מה שלא יקרה אבל נגיד ש) אני אהיה הבן אדם הכי מאושר בעולם ויש לו אופי טוב אולי זה נשמע שלא אבל הוא ממש חמוד - אני רואה איך הוא תמיד עוזר לחברים שלו ולאחרים ועוד כל מיני דברים כאלה
אבל נגיד היום ראיתי אותו כמה פעמים ולפעמים אני לא רואה אותו בכלל כמה ימים ובאמת שהתמונה שלו עומד שם לא יוצאת לי מהראש היא פשוט חרוטה לי שם
אני כל הזמן מנסה למשוך את התשומת לב שלו , להתלבש יפה , להסתובב עם חברים שלו כמה שאפשר שאני לא אצא נדחפת ועוד כאלה
אני רוצה אותו אבל זה הזוי שהוא פשוט תקוע לי בראש
אנונימית
יואו אני הייתי ככה ....חחח אני רק הסברתי לך את העיקרון;) שאצלי זה פשוט לא התאים.. אפילו שרציתי אותו הכי בעולם הצלחתי להתגבר על זה ואומרת לך בכנות היום הוא לא מעניין אותי ..
אבל אצלך זה בהחלט יכל לקרות. הכל יכל לקרות ויש יותר סיכויים כי את על מצב "קראש" וקולטים את זה.. נפשית.
מאחלת לך את כל הטוב❤❤
חח אני גם הייתי שם...זה היה "החיים על פי הקראש". לא פחות הייתי מגיעה למצב של בכי רק מלראות אותו.
זה היה אצלי כמה שנים (!!).
והגעתי למצב תודהה לאלל -
הוא התחיל איתי. ודחיתי אותו. לא בקטע רע;) פשוט הצלחתי להבין מבחינה שכלית שהאופי שלו לא מתאים לי. חד משמעית
זה אולי ההשיג הכי גדול בחיים שלי. ❤
שואל השאלה:
למה אויש לא הבנתי...
וניסיתי כלכך לשכוח ממנו אבל הוא פשוט תקוע לי בראש :(
אנונימית
אויש.
ואויש
ואויש
אבל שתדעי שהכל הולך לפי הרצון. אם יבא לך לשכוח ממני את תצליחי.