12 תשובות
לא חושב
לא לא יקרה לך כלום ביינתים אבל בגיל 50 אם תמשיכי לנטול את הכדורים זה יכול להשפיע
שואל השאלה:
קבלו ביטול על השאלה.
^ כפרה עלייך בדקתי בויקיפדיה היה רשום בפירוש ''תסמינים נוספים של דיכאון הם יכולות זיכרון וריכוז נמוכים ''
אנונימית
אבל השלב מאוחר נשמה
בשלב
שואל השאלה:
דיכאון זו מחלת נפש בפני עצמה חח לא עצב חולף זה לא באמת דיכאון..
אנונימית
זה לא מה שאת חושבת... זה לא לטווח הארוך. הכוונה היא יכולת זיכרון גבולית בזמן שאת בדיפרסייה
לא. זאת הפרעה נפשית.
הכל בסדר את לא תיהי סנילית
לא נראלי שזה גורם לפגיעה בזיכרון אבל כן גורם לחוסר ריכוז ותפקוד
אנונימית
יכול לפגוע מהסיבה הפשוטה שזה שואב ממך את כל תשומת הלב לכיוון הדאגות+הדיכאון
ידוע שהנפש מאוד משפיעה על התפקוד