5 תשובות
להמשיך הלאה
יהיו טובות יותר
יהיו טובות יותר
מכירה את ההרגשה. עוברים הלאה, אין מה לעשות, הזמן לא באמת יכול לרפא את הפצעים.
אני יכולה להבין אותך. וברור שזה קשה אבל אל תשכח ויש דברים שאי אפשר בכוח. והתרופה הכי טובה זה הזמן.
הזמן יעשה את שלו.
מקווה שזה יעבור לך ❤
הזמן יעשה את שלו.
מקווה שזה יעבור לך ❤
הכי כואב בעולם.
אין מה לעשות צריך להמשיך האלה
הזמן יעשה את שלו
מקווה שהכל יהיה טוב איתך❤
אין מה לעשות צריך להמשיך האלה
הזמן יעשה את שלו
מקווה שהכל יהיה טוב איתך❤
קרה לי.. לפעמים יש בנות שהן פשוט זבל
באותו הנושא: