8 תשובות
כן קרה לי סוגשל
וזה כלכך מבאס
יואו אמאלה כן
לא.
בכללי לא יצא לי לאהוב מישהי כי היא "מיוחדת", זה לא אומר שהיא לא הייתה מיוחדת אבל זה לא מה שגרם לי לאהוב אותה.
שואל השאלה:
גם אתם מרגישים חרטה על שהכרתם אותו בכלל? על כל רגע שתפסתם מהאדם שחשבתם שהוא ובזבזתם עליו? גם אצלכם בסוף הוא התברר כחרא חבר וחרא בכללי?
אנונימית
שואל השאלה:
ממש מעפן, עד שאתה חושב שמישהו הוא טיפה שונה אתה מת להביא לו בוקס ולעוות לו תפרצוף שלא יחייך אפעם
אנונימית
כן זה הרגשה הכי חרא
כלכךך אני נגעלת מעצמי שהסתובבתי עם אותו בן אדם
שואל השאלה:
ממש ככה, איזה עיוורת הייתי אז
אנונימית