9 תשובות
יבטלו אבל אין סיכוי שזה יקרה. צריך לפחות איזה חצי מטר שלג בשביל זה
מה פתאום
גם עם יהיה פצצת אטום (חס וחלילה) הם לא יבטלו
גם עם יהיה פצצת אטום (חס וחלילה) הם לא יבטלו
^(נ.ב. על תשכחו שאנחנו בארץ ישראל אחרי הכל השלג פה לא רציני)
^אם*
מה יש לי?!
מה יש לי?!
חחח^
לא.
אם יהיה מקרה קיצוני שאי אפשר לצאת מהבית, אז מאמין שידחו בכמה ימים.
אם יהיה מקרה קיצוני שאי אפשר לצאת מהבית, אז מאמין שידחו בכמה ימים.
אנונימי
לא חושב שמקצת שלג יבטלו
נראה לי שכן
באותו הנושא: