9 תשובות
יבטלו אבל אין סיכוי שזה יקרה. צריך לפחות איזה חצי מטר שלג בשביל זה
מה פתאום
גם עם יהיה פצצת אטום (חס וחלילה) הם לא יבטלו
^(נ.ב. על תשכחו שאנחנו בארץ ישראל אחרי הכל השלג פה לא רציני)
חחח^
לא.
אם יהיה מקרה קיצוני שאי אפשר לצאת מהבית, אז מאמין שידחו בכמה ימים.
אנונימי
לא חושב שמקצת שלג יבטלו
נראה לי שכן