6 תשובות
כן זה כפר ערבים נשמע מלחיץ
מאוד אחותיי חח
שואל השאלה:
אל תלחיצו סתם. רק אנשים שהיו שם
אל תלחיצו סתם. רק אנשים שהיו שם
לא יקרה כלום אבל זה מאוד מפחיד.. תרגעי אבל הכל טוב
שואל השאלה:
אוי איזה סתומה אני באקה אל גרביה זה רק השם של האוטובוס שזה הצינה האחרונה שלו אני בכלל לא מגיעה קרוב לשם סתם יצאתי סתומה פיצוצים חח
אוי איזה סתומה אני באקה אל גרביה זה רק השם של האוטובוס שזה הצינה האחרונה שלו אני בכלל לא מגיעה קרוב לשם סתם יצאתי סתומה פיצוצים חח
וטוב זכך אלוץי
באותו הנושא: