התחברות
הרשמה
אני לא מבינה למה אומרים שאיפון 8 פלוס פסה , בעייני לא , הכי יפה שזה עם כפתור לא?
12 בינואר 2019, 11:34
עיניים
צביעת שיער
הבהרת שיער
ביטויים
בטחון עצמי
4 תשובות
צודקת
גם בעייני (:
C
Carrousel
גם בעיניי, יש לי אותו
L
Lushlife
מסכימה.
f
fairytones
חח יש לי אייפון חמש על מה את מדברת
S
Sativa
באותו הנושא:
הצעת חוק: שמישהו יעשה מינוס/פלוס תדעו מי המשתמש הזה מה אתם אומרים?
רק אני שמתי לב שכל טלפון שאיפון מותיר אז שיאומי מעתיק ממנו?
מה אתם אומרים על פלוסים ומינוסים גם לשאלות?
מה אומרים, לקנות אייפון שמונה פלוס עכשיו או לחכות?
קניתי אייפון 7 פלוס עם 32 ג'יגה כולם אומרים לי שזה ממש, מעט אני לא מבינה כל כך באייפונים זה קצת זיכרון?
למי שמבין.. אייפון 7 פלוס / גלקסי 8 פלוס?
יש לי אייפון 8 פלוס- רק למבינים!
למה כששואלים איזה עדה הכי יפה ואם אומרים "אתיופים" ישר יש מלא פלוסים רק אני לא מבינה את הדבר הזה?
למבינים - סי פלוס פלוס זו שפה חשובה? הרי אני יודעת שגאווה ופייתון יותר, אבל שווה לי ללמוד סי פלוס פלוס לבד או שזה סתם..
במשוואה פלוס כפול פלוס שווה פלוס או מינוס?
אייפון 7 פלוס מה אתם אומרים על פאלפון הזה ?