התחברות הרשמה

איך לומר באנגלית, "אוקי אני אגיע"?

OK, I'il be there הגיוני להגיד?
10 בינואר 2019, 21:42
איך אומריםמיליםמשפטעבריתתרגום לאנגלית    
6 תשובות
יס
י
יַלְדָּה טוֹבָה בסה"כ
כן
ב
בלונדינית בביקיני
כן.
או ok, ill come.
L
Liia
כן אתה רשמתה אוקי אני אהיה שם
ok i will come- אוקיי אני אגיע
A
Agam100
כן בידיוק
R
Romi❤
כן
T
Tiny nipples
באותו הנושא:
איך רושמים בלי שגיאות באנגלית, אוקי ביב אז תתקשר אלי אחרי זה
אפשר לומר באנגלית "if I was green I would die"?
איך נכון יותר לומר אברהם (שם משפחה) באנגלית Abraham או Avraham?
איך לומר אני הצטננתי באנגלית?
איך לומר באנגלית "העיף" כלומר העיף/הסיר אותי מהקבוצה?
איך אומרים באנגלית חמודים? נכון לומר cutes?
איך אומרים 'מחזור' באנגלית? אני יכולה לומר period?
איך תקין יותר לומר באנגלית "התרגילים שכבר למדתי"
זה תקין לומר באנגלית
איך רושמים באנגלית אני לא אגיע היום?
איך רושמים באנגלית: סליחה אבל לא אגיע לשיעור היום בגלל שאני לא מרגישה טוב