8 תשובות
יכול להיות ביוץ
אבל כמובן אם את חושבת שמשהו חריג כדאי לך לפנות לרופאת נשים
ביוץ קורה לכמה ימים שבוע-שבועיים לפני המחזור.
לפעמים חשים כאב בצד הימני התחתון של הבטן, ויש הפרשות.
יכול להיות שאת מבייצת... את יכולה לפנות לרופאת נשים שתסביר לך יותר לעומק
משתחררת לך ביצית מהשחלה. טרום מחזור כזה.
תעקבי אחרי זה ואם משהו נראה לך לא בסדר תלכי לבדוק
שואל השאלה:
זה פשוט לא קרה לי באף מחזור.. אבל עכשיו זה כבר נעלם.
תודה על העזרה
שואל השאלה:
זה לא משהו גרוע או נורא או איזושהי בעיה ? כי זה אף פעם לא קרה לי...
הכנה למחזור
שואל השאלה:
מה זה אומר ביוץ? אף פעם לא הבנתי אתזה...