3 תשובות
למה את סובלת? ממה את סובלת?
שואל השאלה:
לא נהנת. פשוט לא נהנת מלרקוד, מהחברים, מהמורה, מהסטודיו עצמו.. ואין לי אפשרות לעבור סטודיו..
לא נהנת. פשוט לא נהנת מלרקוד, מהחברים, מהמורה, מהסטודיו עצמו.. ואין לי אפשרות לעבור סטודיו..
אנונימית
אם זה לא עושה לך טוב, תפסיקי ותנסי משהו אחר במקום.. יש הרבה סוגים של תחביבים שימלאו לך את המקום של הגעגעו וגם יגמרו לך להנות
באותו הנושא: