10 תשובות
שואל השאלה:
נכון או לא, אז אני לא אוכל להתקבל למיונים? ואם אעשה לייזר?
ואיזה תפקידים אני לא אוכל ללכת אליהם בגלל המשקפיים אוף?
נכון או לא, אז אני לא אוכל להתקבל למיונים? ואם אעשה לייזר?
ואיזה תפקידים אני לא אוכל ללכת אליהם בגלל המשקפיים אוף?
אנונימית
מה המספר שלך ומה חדות הראייה?
שואל השאלה:
מינוס אחד וחצי בשתי העיניים בערך וצלינדר בעין שמאל. אבל אני חושבת שהמספר ירד למינוס 2
אני יכולה לעשור לייזר בעיניים אולי? אמרו לי שאם אעשה הם לא יורידו לי פרופיל אבל אפשרי לעשות בגיל 16 בכלל
מינוס אחד וחצי בשתי העיניים בערך וצלינדר בעין שמאל. אבל אני חושבת שהמספר ירד למינוס 2
אני יכולה לעשור לייזר בעיניים אולי? אמרו לי שאם אעשה הם לא יורידו לי פרופיל אבל אפשרי לעשות בגיל 16 בכלל
אנונימית
לייזר את יכולה רק אם המספר יציב לפחות שנתיים, ומספר 2 פוסל טייס. אפשר לנסות לשפר על ידי עבודה על הרגלים בריאים ושילוב של תרגילי עיניים. דברי איתי במסרים.
שואל השאלה:
לנסות לשפר לא מהווה שום פקטור לזה שזה באמת יעבוד, זה פוסל רק בצהל או גם בעתיד אם ארצה להיות טייסת?
לנסות לשפר לא מהווה שום פקטור לזה שזה באמת יעבוד, זה פוסל רק בצהל או גם בעתיד אם ארצה להיות טייסת?
אנונימית
שואל השאלה:
אני עכשיו אלך לבדוק את המספר עוד מעט, עשיתי משקפיים לפני שנתיים בערך ואני אבדוק אם המספר היה יציב , אפשרי לעשות אם אני בת 16 לייזר והמספר יציב שנתיים? כן?
אני עכשיו אלך לבדוק את המספר עוד מעט, עשיתי משקפיים לפני שנתיים בערך ואני אבדוק אם המספר היה יציב , אפשרי לעשות אם אני בת 16 לייזר והמספר יציב שנתיים? כן?
אנונימית
פוסל טייס בצה''ל, לטייס אזרחי יש בדיקות אחרות.
אם זה יעבוד או לא תלוי רק בהתמדה שלך ואם את עובדת נכון. דברי איתי.
אם זה יעבוד או לא תלוי רק בהתמדה שלך ואם את עובדת נכון. דברי איתי.
בד''כ רק מגיל 18. יש מקרים חריגים שאפשר גם לפני וגם זה רק באישור הורים. לא ממליץ לפני כי יש המון סיבוכים עם זה.
שואל השאלה:
אילו סיבוכים?
אילו סיבוכים?
אנונימית
התפתחות מוקדמת של בעיות ראייה לקרוב, סינוורים, הראייה מתחילה לרדת שוב ומהר יותר, יובש וכד'... ניתוח מוקדם מידי מעלה את הסיכוי לסיבוכים.
באותו הנושא: