6 תשובות
ממש לא
אני עברתי האמת עם שני חברות בכיתה ז'.. להפך דווקא כולם התלהבו מזה שלמדנו עוד לפני זה ביחד :)
עברתי בכתה יב עם חבר טוב
לא מוזר
לגיטימי לגמרי
מלא עשו את זה אצלנו
לא הלוואי עליי להיות עם החברה הכי טובה שלי באותה כיתה
אנונימית
לא
אני עברתי בכיתה ט