7 תשובות
המון המון שוקולד.
רסקיו
אנונימית
אקדח
סתם.. לקחת נשימה עמוקה ולזכור שזאת רק שנה אחת שעוברת בשנייה!
אין מה לקנות כל כך..
סתם.. לקחת נשימה עמוקה ולזכור שזאת רק שנה אחת שעוברת בשנייה!
אין מה לקנות כל כך..
אני גם הולכת לעלות לכיתה יא אני קניתי ספר מתמטיקה עם הסברים שבזכותו אני יכולה לעבור את הבגרויות עם ציונים גבוהים
גישה חיובית
ריטלין
שואל השאלה:
אין לי בעיה עם אנגלית
אין לי בעיה עם אנגלית
אנונימית
באותו הנושא: