התחברות הרשמה

שאלה בקשר לגימלים..אם הוצאתי כבר השבוע 4ואני בא שוב.. הם יןדעים שהוצאתי כבר או שאפשר לעבוד עליהם בביקור רופא?

6 בינואר 2019, 21:21
גימליםחייליםהוצאת גימליםרופאים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
הוצאתי השבוע 3 גימלים ולא לקחתי תרופות ואני עדיין חולה, להוציא עוד גימלים לשבוע הבא?
אם הוצאתי 4 גימלים ביום שישי (אתמול) אז מתי אני אמורה לחזור לבסיס, בשלישי או ברביעי?
אם הוצאתי שני גימלים עכשיו (מוצאי שבת ב6 וחצי בערב)
שאלה אני נהג חדש עם מלווה לפני שבוע שבועיים ככה הוצאתי רישיון אם עכשיו אני שותה בירה עם חבר, מתי אני יכול לעלות על ההגה?
מישהו רעיון להוצאת גימלים בצבא?
אם הוצאתי גימלים במילואים ביום הראשון למילואים 3 גימלים בבסיס מרופא צבאי, האם אני משלמים על הימים?
אם הוצאתי שלושה גימלים ב23:57, זה תקף רק עד שני ובשלישי אני צריכה לחזור לבסיס?
אם הוצאתי עכשיו גימלים ורשום שיש לי 2 גימלים זה אומר שאני חוזרת ביום שני?
הוצאת גימלים על מכה בכף יד
הוצאתי 2 גימלים האם משלמים לי עליהם משכורת צבאית?
הוצאתי עכשיו 2 גימלים, מתי אני צריכה לחזור לבסיס?