3 תשובות
נסי אולי להביע אותה בדרכים אחרות?
להקליט/ לצייר/ לנגן אם את מנגנת/ לרקוד..?
תעשי אולי כתיבת רצף? (כתיבה שהיא לא מיועדת להיות אומנותית או ספרותית אלא פשוט שפיכה של כל המחשבות שלך בלי להרים את העט מהדף וגם אם אין לך מה לכתוב אז לכתוב שאין לך מה לכתוב? אני אישית רואה בזה משהו מאוד משחרר ובקבוצות כתיבה בדרך כלל עושים את זה כחימום וזה הרבה פעמים עוזר גם לשחרר מחסומי כתיבה.)
מנסיון, תכתבי את כל מה שעוחה לך לראש, גם אם זה גיבוב של שטויות. אחר כך תוציאי מכל מה שכתבת רעיון ותתעמקי בו.
את יכולה גם להמציא שמות לדברים, שמות כללים ומעניינים עם צירוף של אחד - שלושה מילים ואז לפתח כל אחד מהשמות לעלילה כלשהי, גם אם היא לא נראית טובה, הגיונית ומעניינת. העיקר לפתח משהו קטן למשהו גדול יותר.
כתיבת רצף. תשפכי את המילים על הדף בלי לעצור.
או שתנסי לנגן, או לצייר.