6 תשובות
יכולצלהיוצ שהדרגת אמינות שלל נמוכה
שואל השאלה:
מכמה דרגת אמינות אי אפשר כבר לכתוב?
אני על איזה 60
אנונימית
אז זה לא דרגת אמינות, תנסי כמו שההיא אמרה לבדוק את הגיל שהוא נורמלי
שואל השאלה:
הגיל שלי 18.5 באתר
מה הבעיה פה
אנונימית
זה קשור בכללי כי מי שיש לו אמינות בעייתי לא יכול לכתוב בחברים לעט
מ39 אי אפשר לכתוב