6 תשובות
יכולצלהיוצ שהדרגת אמינות שלל נמוכה
שואל השאלה:
מכמה דרגת אמינות אי אפשר כבר לכתוב?
אני על איזה 60
מכמה דרגת אמינות אי אפשר כבר לכתוב?
אני על איזה 60
אנונימית
אז זה לא דרגת אמינות, תנסי כמו שההיא אמרה לבדוק את הגיל שהוא נורמלי
שואל השאלה:
הגיל שלי 18.5 באתר
מה הבעיה פה
הגיל שלי 18.5 באתר
מה הבעיה פה
אנונימית
זה קשור בכללי כי מי שיש לו אמינות בעייתי לא יכול לכתוב בחברים לעט
מ39 אי אפשר לכתוב
באותו הנושא: