6 תשובות
מבינה אותך ממש.. גם לי יוצא לבכות מעגועים
אבל הדבר הכי טוב שאני יכולה לייעץ לך זה להפסיק לחשוב על הבן אדם, לנסות כמה שיותר להמשיך הלאה
אבל הדבר הכי טוב שאני יכולה לייעץ לך זה להפסיק לחשוב על הבן אדם, לנסות כמה שיותר להמשיך הלאה
אנונימית
לנשום. לדעת שאם היא/הוא הלך/ה יבוא אחד/ת יותר טוב/ה ושהכל עובד בסוף
( היה ממש עוזר אם היית אומר/ת אם את מתגעגע/ת לבן או בת)
( היה ממש עוזר אם היית אומר/ת אם את מתגעגע/ת לבן או בת)
להבין שהמוח יכול לשלוט על הלב
ואם קרה משהו אז זה מה שאמור היה להיות ויצא מזה רק טוב, משברים יש לכולם, רק המטרה היא להתחזק מהם.
ואם קרה משהו אז זה מה שאמור היה להיות ויצא מזה רק טוב, משברים יש לכולם, רק המטרה היא להתחזק מהם.
להבין שהוא לא שווה את זה . והוא מיותר
אל תפסיקי לבכות זה טוב זה משחרר מאוד אז למה לא זה בסדר לבכות לפעמיים אני בטוחה שאחרי זה תרגישי יותר טוב ואל תדאגי הזמן התורפה הכי טובה שיש.
מבינה אותך הכי בעולם תנסי למצוא משהו אחר להתעסק בו למרות שזה שקשה ממש