8 תשובות
תשטפי פנים, תנשמי, תשתי מים, תעשי משהו שאת אוהבת ( לצייר, לראות סדרה , יוטיוב ..) ,
הכל יהיה בסדר.
אם את צריכה משהו אני תמיד פה בפרטי :)
שואל השאלה:
חחח לא לא הפעם
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה לצאת מהחדר כי עשיתי את עצמי ישנה אבא שלי עצבני עלי והוא בבית
אנונימית
מחזור?
אנונימית
אני לא מבין למה את בוכה?
בואי לפרטי בבקשה
תשטפי פנים, תרגעי קצת תשתי מים. ודברי איתי בפרטי.
תראה איזה סרטון מצחיק
תרימי את הראש גבוהה ותתני לדמעות לחזור פנימה