8 תשובות
לא
יותר מדי אנשים מאמינים בחבר דימיוני
כל עוד את לא מדברת אליהם בקול רם וליד אנשים הכל טוב.
שואל השאלה:
לא רק כשאני לבד
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שלא ליד אנשים
אנונימית
חברים דמיוניים הם האנשים הקטנים שנמצאים בליבך והם כמו המצפון הקטן שעוזר לך בחיים. את כנראה מאוד יצירתית אם את מסוגלת ליצור אנשים מראשך חח וכן זה בסדר ואת לא משוגעת להפך את פשוט יצירתית!
שואל השאלה:
תודה רבה❤❤❤
אנונימית