12 תשובות
מאפי /סתומי שלי ( לכל אחת שם שונה)
איישהשליי אנחנו לא לסביות
גברת אושריקה רשרש

אל תצחקוו זאת היא אמרה לי לרשום את זה xd
קופסת קונדומים שלעיי
פנדיקורן פוסטמי שלי עם מלא י כמובן חח
"לא לענות"
אני קוראת כפרה את נוצרייה?


רוצים לדון על זה?
לאבי הייל דאבי
טעות גדולה
שם ואות אחרונה כמה פעמים ולב
או שלאחרות אני קוראת להן בכינו ואימוגי
Ma?
אין לי כזאת