12 תשובות
מאפי /סתומי שלי ( לכל אחת שם שונה)
איישהשליי אנחנו לא לסביות
גברת אושריקה רשרש
אל תצחקוו זאת היא אמרה לי לרשום את זה xd
אל תצחקוו זאת היא אמרה לי לרשום את זה xd
קופסת קונדומים שלעיי
פנדיקורן פוסטמי שלי עם מלא י כמובן חח
"לא לענות"
אני קוראת כפרה את נוצרייה?
רוצים לדון על זה?
רוצים לדון על זה?
לאבי הייל דאבי
טעות גדולה
my other side
שם ואות אחרונה כמה פעמים ולב
או שלאחרות אני קוראת להן בכינו ואימוגי
או שלאחרות אני קוראת להן בכינו ואימוגי
אין לי כזאת
באותו הנושא: