61 תשובות
יאנוש
bitch ♥
i hate her
i hate her
אנונימית
בעלי <3
**וש
במקרה לשתיהם קוראים ספער אבל חשתיהם אמי קוראת ספ גם בפלא וגם בדיבור...
חיימשלי **
בשם הפרטי שלה xd
אנונימית
אהובתיי <3
שואל השאלה:
הילדה הכי כוסית בארץץ
הילדה הכי כוסית בארץץ
אנונימי
שושה שליי!..
אהוובתי
בחיים שלי
אהוובתי
בחיים שלי
אנונימי
בשם המלא שלה
החצי השני שלי
אהבת חיי ♥♥
אחותי בדם ולבבות
my b.f.f ♥
בסטי שלי
פונצ'יק שליי ♥
חח
חח
השם שלה רגיל p:
תמיד הייתי שומרת בשם מיוחד לכולן וזה שיגע ואתי כ יכל אחת רצתה שאשנה לה אז עשיתי רגיל (;
תמיד הייתי שומרת בשם מיוחד לכולן וזה שיגע ואתי כ יכל אחת רצתה שאשנה לה אז עשיתי רגיל (;
אלוצ'קה אחות שליי<3
אנונימית
אישתיי חח
**** המושלמת!
כוס אמא שלכן די לעשות מינוסים
המכוערתת ♥
החבר הכי טוב שלי כתוב אצלי בפלאפון בתור-
**** החיים שליי (ולבבות)
יש אצלי אולי 3 אנשים שקרויים בערך ככה
**** החיים שליי (ולבבות)
יש אצלי אולי 3 אנשים שקרויים בערך ככה
*** ( השם שלה) חיימשלי ♥♥♥
כריסכוס ועוד כינויים הזויים
שושה אהובתי..♥
שם פרטי 3:
guida!
חח זה מחוף ג'רזי למי שמכיר.. והיא קוראת לי meatball
חח זה מחוף ג'רזי למי שמכיר.. והיא קוראת לי meatball
תאומה שלי ♥♥♥
חח וככה היא קוראת לי בטלפון שלה (:
חח וככה היא קוראת לי בטלפון שלה (:
חזיר יבלות
אנונימי
חצי שני שליי❤❤❤
יובל
אנונימית
אני היחידה שפשוט כותבת את השם הפרטי שלה?
bff<3
אני קוראת לכולם בשם הרגיל שלהם.
בהמאלי is back, היא קוראת לי גוש ואני קוראת לה בהמה וה "is back" זה כי לא היה לה פלאפון מלא זמן
בשם שלה..?
סנוקי - ( כמו זאת מחוף גרזי' ). (כי היא מזכירה אותה )
חברה שליי או אושר שליי
פוקונת שלי xd
חח אבל לרוב אני קוראת לה פוקיון
חח אבל לרוב אני קוראת לה פוקיון
ואדימוש <3 <3
-עזבו..-
-עזבו..-
בשם הפרטי + סמיילי מצחיק עד קורע חחח כמו נגיד סמיילי של גבר עם שפם או סמיילי חזיר וכאלו.. כך אני אפילו לא צריכה לקרוא את השם כדי להבין מי מתקשרת
יצורה שלי או צ'וצ'ה שלי ולב
סוזנה! חחח
אחותי בדם♥♥♥
הגוש המיוחד שלי <3
שטותניקית ♥
נועה.
רונית אהבת חיי:*
אהבת חיי b.f.f ומלא לבבות
ה- bff המוושלמת <3 <3
ולחבר שלי - החיים שליי <3 <3 <3
ולחבר שלי - החיים שליי <3 <3 <3
יש לי 2 חברות טובות השם של האחת בפלא זה החוטיני
והשניה האמא
והשניה האמא
הקופה האהובה עלי♥
אנונימית
סטפן השמעקסיי סוגד לי (סטפן מיומני הערפד למי שלא הבין)
אנונימי
אני כותבת שם ושם משפחה... אני לא מוצאת שום סיבה לכנות אותה בשם מוזר ויש עוד כמה עם אותו השם.
אנונימית
דנדוש החותכת, למרות שהיא לא באמת חותכת
מאי לאב.. ( כאילו מיי לאב, קוראים לה מאי.. *
אנונימי
לול\לולקה\לולי\לרה\לוני וכו
מי המשועממים שעושים מינוסיםם?
באותו הנושא: