5 תשובות
כי המשמעות של המקום הזה עושה לך טוב ואומר לך משהו, יכול להבין את הקטע של ההתרגשות. כנראה האמונה שלך ממש חזקה, זה נורמאלי
את דתייה?
אנונימית
כי את נשמה טובה..
שואל השאלה:
לא דתייה . אפילו לא שומרת שבת . מסורתית, מאמינה שומרת חלב בשר צום כיפור ותשעה באב אבל לא מעבר
אנונימית
כנראה את מבינה את המשמעות.. או שאת מתרגשת די מהר ממעמדים.
אם את הולכת לשם אחת לשלושה שבועות ויותר אז זה הגיוני לגמרי.