8 תשובות
נכון
זה נכון אבל גם בחורף זה גם אפשרי
נכון
נכון
זה יתרון, שיגרום לדיאטה להיות יותר קלה, זה לא מבטיח דיאטה מוצלחת במאה אחוז כי זה תלוי בבו אדם.
נכון.
כן ולא, מצד אחד את צודקת בחורף הכי כיף להתעצל, לא לעשות כלום ולאכול הרבה שטויות ובקיץ יש יותר אנרגיות. מצד שני אם באמת יש לך מטרה להרזות ואת לא מוותרת עליה את תוכלי להרזות גם בחורף בקלות.
שואל השאלה:
יש לי מטרה והיא לרזות, הבעיה היא שהשינוי עוד לא בא לי בראש, זאת אומרת אני יכולה להיות בדיאטה חודש אבל בסוף להישבר בגלל איזה משולש ואז להפסיק עם הדיאטה
יש לי מטרה והיא לרזות, הבעיה היא שהשינוי עוד לא בא לי בראש, זאת אומרת אני יכולה להיות בדיאטה חודש אבל בסוף להישבר בגלל איזה משולש ואז להפסיק עם הדיאטה
אנונימית
באותו הנושא: