2 תשובות
zombie, believer, הכי אהובים עליי.
בתכלס כל הקאברים שלו מעולים ואני תמיד נהנית מהם (ומהפרצופים שהוא עושה בקליפ).
בתכלס כל הקאברים שלו מעולים ואני תמיד נהנית מהם (ומהפרצופים שהוא עושה בקליפ).
johnny b. goode, אהבתי
באותו הנושא: