התחברות הרשמה

מה הקאבר הטוב ביותר ש Frog Leap Studios עשה?

2 בינואר 2019, 15:30
קאבריםמטאלyoutubeביקורתגיטרה חשמלית    
2 תשובות
zombie, believer, הכי אהובים עליי.
בתכלס כל הקאברים שלו מעולים ואני תמיד נהנית מהם (ומהפרצופים שהוא עושה בקליפ).
A
Aro
johnny b. goode, אהבתי
1
1960
באותו הנושא:
טוב אז איך יצא הקאבר?
מה דעתכם על איך ששרתי ועל הקאבר?
רק לפי דעתי השיר הזה ממש טוב ואם מישהו יעשה לזה קאבר איכותי זה יהיה מהמם?
רעיונות לסרטונים טרנדים לערוץ היוטיוב שלי? (Frog Kid)
נכון שזה הקאבר הכי טוב ששמעתם בחיים שלכם?
נשבע אחד הקאברים הטובים בעולם, מה אתם אומרים?
מה דעתכם על הקאבר של האיש הזה? זה הקאבר הראשון שלו בחיים.
נכון זה הקאבר הכי מושלם שקיים? אומ שיש לכם אחד שהוא יותר יפה?
איך לקאבר הזה יש פי 7 יותר צפיות מהמקור?
מסכימים איתי שזה הקאבר הכי טוב של השיר הזה?
שירים טובים לקאברים