12 תשובות
אין קישור
ממש יפה.
אני אהבתי ^^
רק בקטע שאת שרה טיפה יותר בקול כדאי לעבוד על זה טיפה אבל חות מזה אהבתי
רק בקטע שאת שרה טיפה יותר בקול כדאי לעבוד על זה טיפה אבל חות מזה אהבתי
יצא לך יפה ממש!!
ממש נחמד
שואל השאלה:
סבבה תודה!!
דרך אגב את לא צריכה להתבייש או משהו ולענות מאנונימי אני הכי שמחה לקבל ביקורת
סבבה תודה!!
דרך אגב את לא צריכה להתבייש או משהו ולענות מאנונימי אני הכי שמחה לקבל ביקורת
יש כמה קטעים שהקול חזק מידי אבל את שרה ממש יפה :)
ואוו ממש אהבתי את הסוף והסילסול הזה!!! עשית לי צמרמורת באמת ממש יפה!!!
וואי אחותי את מוכשרת בטירוף זה מדהים!!!!
שמעתי את זה עם אוזניה נשבעת לך בכיתי מעין אחת
שואל השאלה:
וואיי תודהה רבה!!
וואיי תודהה רבה!!
אעאעאע השירר
ואת שרה פשוט מהמם באמת
הקנאה ):
ואת שרה פשוט מהמם באמת
הקנאה ):
באותו הנושא: