7 תשובות
נורמלי לגמרי.
גם אם זה ברמה של פעם ביום.
גם אם זה ברמה של פעם ביום.
עדיין נורמלי
כן יש לי הרבה חברים וחברות כאלה..
אני מדברת איתם בדיסקורד וכו'
עדיף כמובן מפגשים פיזיים אבל לא תמיד אפשר וזה תחליף די טוב
אני מדברת איתם בדיסקורד וכו'
עדיף כמובן מפגשים פיזיים אבל לא תמיד אפשר וזה תחליף די טוב
נורמלי לגמרי יש לי חברות בכיתה שלא היו להם טלפונים.
שואל השאלה:
גם אם זה ברמה של פעם ביום? נגיד על האווטסאפ?
גם אם זה ברמה של פעם ביום? נגיד על האווטסאפ?
אנונימית
ברור
נורמלי לגמרי
באותו הנושא: