היום אמרתי לעצמי שבנים זה עם מעצבן שאפשר איתם ואני לא סובלת אותם ואז ..
נזכרתי במישהו שהכרתי שהיה ממש חמוד ומושלם והיה לי כיף איתו והוא היה הבן הראשון בחיים שלי שהרגשתי שאני יכולה להיות איתו בלי להתעצבן או לסבול אותו פשוט היה כיף וצוחקים וזהו ואני די מתגעגעת ליום הזה. לכם גם מישהו שגורם לחשוב שלא כולם מעצבנים??